Ostatnie zakupy + Essence Nude Glam


Hej :) 

dzisiaj zakupowo :) Część mniejszą zrobiłam dzisiaj, a mianowicie wymianę szminki Catrice na Kobo. Nie pasowała mi konsystencja, która była pudrowa i się zbijała. Wymieniłam więc na kobo, która jest przyjemna bo kremowa.
Pani w Naturze była bardzo miła i uprzejma i nie było problemu z wymianą na inny produkt.  

Generalnie poczyniłam małe zapasy na jakiś czas. Kupiłam szampon z Isany z polecenia koleżanki. Użyłam póki co raz i jest ok. Maseczek nigdy za wiele :D 
 Eyeliner z Essence dostałam jako gratis w Naturze do zakupów :D takie zakupy to ja lubię. 


Wibo Pomadka Eliksir  nr 08


KOBO Fashion Colour nr 105


Trochę zakupów lumpeksowych :D dawno nie byłam, ale zawsze jak jestem to mam wrażenie, że nie ma wyboru ;/ no tym razem upatrzyłam sobie kilka ciuchów. Golf może nie wyględny ale bardzo fajnie wygląda jak się założy. Na koszuli metki już nie było więc nawet nie wiem co to za marka :/ 
Za wszystko razem zapłaciłam 20 zł więc nie jest źle. Chociaż nie wiem czemu ale nieraz widzę ceny jak w normalnym sklepie ....


W Yupsie zakupiłam sobie przedłużany sweter bezrękawnik. Bardzo lubię takie , mam ich kilka i każdy się sprawdza na każdą pogodę. 29,99 zł. Te końcówki cen mnie zawsze zwalają z nóg :D


I na koniec lakier Essence Nude Glam. Bardzo mi się ten kolor podoba :) 














No i to by bylo na tyle moich zakupowych szaleństw. Trzeba pomyśleć o prezentach gwiazdkowych :) 

Czy coś Wam się z tych rzeczy podoba ? I czy miałyście już okazję przetestowania nudziaków Essence ? 

Pozdrawiam 

20 komentarzy:

  1. Szminiuchy piękne kolory, a Twoje paznokcie :D Piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest super,też go chcę! a ta szminka kobo*.* kusisz ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ruszaj do yupsa ;P
      szminka Kobo jest fajna :D

      Usuń
  3. świetne zakupy, dobry wybór zakup szminki wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam podobną z Wibo do tej, którą Ty kupiłaś z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos przeglądałam je i nie mogłam się zdecydować :D ale pewnie jeszcze w przyszłym tyg zawitam w Rossie :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy i ten nudziak wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nude glam ale różowy odcień, baaardzo kiepski jeśli chodzi o trwałość :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, mi się trzyma 4 dni i ja dużo robię, odpryskuje dopiero teraz w zasadzie..

      Usuń
  7. Tez kupiłam pomadkę z kobo tylko w odcieniu orange :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten lakier Essence i bardzo go lubię, szczególnie za to, że szybko schnie :) chętnie bym zobaczyła jak wygląda pomadka Kobo na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy !! :) bardzo ładny odcień nude na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka Vibo ma fajny kolor, dość odważny jak dla mnie, a sweterek przyda się na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę śliczny kształt paznokcia. Podoba mi się kolor szminki z kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) teraz niestety musiałam spiłować :( złamał się jeden ;/

      Usuń
  12. Też mam nudziaka Essence. Ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka Eliksir to taka piękna czerwień:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger