Mariza Lakier do paznokci #27

Witajcie :)

Bardzo lubię ciemne lakiery i przeważnie są to jednokolorowe.Rzadko zdarza się,że na moich paznokciach gości jakiś perłowy, brokatowy etc. Ale tym razem spodobał mi się efekt. Szkoda tylko, że żaden aparat z trzech nie wyłapał rzeczywistego koloru i musiałam trochę podrasować, ale i tak nie odda tego :( nawet szukałam w internecie, to też nie znalazłam zdjęcia. No trudno, mam nadzieję, że chociaż trochę uda mi się przekazać Wam jaki to kolor. 

Jest to ciemny fiolet, połyskujący, mieni się pięknie. A wszystko to mieści się w tak malutkiej buteleczce. Jestem zachwycona , bo kocham odcienie fioletu wszystkie :) 

Mariza Lakier do paznokci


No to teraz czas na konfrontacje koloru, bo tak jak mówiłam, zupełnie nie współpracował z moimi aparatami a szkoda, bo jest piękny fiolet ciemny. 





No i niestety tak właśnie bywa....Nie znalazłam nigdzie porównania abym mogła Wam pokazać. Jedynie to jest taka namiastka tego koloru. Może kiedyś aparat będzie bardziej łaskawy, bo sądziłam, że to oświetlenie no ale nie. Moje aparaty nie łapią odcieni fioletu i robi się niebieski. 

Konsystencja jest dość gęsta, ładnie się rozprowadza. U mnie jest jedna warstwa, natomiast grubsza. Zawsze tak maluję, jeśli ktoś maluje cienko a potem drugą to może być tak,że zrobi prześwity na pierwszej warstwie. 

Dostępność : u konsultantek Mariza. 

Cena: ok 3zł za 5ml. 

Kolor bardzo mi się podoba, trwałość jest ok , ale zależy od użytkowania w sensie: dużo piorę, duży mam kontakt z wodą itp, więc nie zawsze jest idealnie, nei zawsze jest długo, ale tak 4-5 dni spokojnie bez odprysków.

A czy Wy miałyście te małe lakiery z Marizy ? 

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Nawet to co oddał Twój aparat jest piękne :) Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. super,przypadł mi do gustu,ładnie się prezentuje i nie jest drogi;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :) też lubię fioletowe, tylko że z reguły przy ciemny lakierach zaraz widać sprane końcówki ;)
    Ja mam czerwony lakier Mariza, dzisiaj nim malowałam :D aż mnie zdziwiło tak dobre krycie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, kolor taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, w realu musi być jeszcze ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny kolor:) Taki jagodowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek obłędny! Bardzo lubię takie :)
    Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor, mam w sumie podobny z Safari :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam lakierów z Marizy akurat, ale za to sporo kosmetyków pielęgnacyjnych.. dają rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie miałam lakierów z tej firmy. bardzo mi się jednak podoba ten kolor.. i cena ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger