Nude lips czyli Kobo i Wibo

Witajcie 

każda z nas w swojej kolekcji szminek/pomadek ma chociaż jedną , która jest tzw nude, nudziak. Jak zwał tak zwał :) W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w pomadki z KOBO oraz Wibo. Wibo jest tańsza i kupiona na promocji ( 5,19 zł) natomiast Kobo w regularnej cenie (15,90 zł) i jeśli chodzi o trwałość to wiadomo, że KOBO tu wygrywa. Nie mniej jednak na wielokrotne używanie oraz codzienne do delikatnych makijaży wystarczy mi Wibo. Jeśli chcę by efekt trwał dłużej - stosuję KOBO. 

Oba kolory są piękne, typowe nudziaki.

KOBO Fashion Colour nr 105 Velvet Rose 






Wibo Eliksir Pomadka nawilżająca nr 05




Obie są kremowe,  nie wysuszają ust i nadają połysk delikatny. Do tej pory nie używałam szminek ani pomadek kolorystycznych, ale od tego zakupu zaczęłam. Są piękne i pasują mi. 

A czy Wy macie w swoim asortymencie KOBO lub/i Wibo ? 

Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. uwielbiam Wibo Eliksir, są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z Wibo, jest świetna ;)! Ale ta Kobo również bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej z tych pomadek. Szkoda, że jednak nie wzięłam w Rossmannie tej szminki Eliksir, nie byłam do końca przekonana i teraz żałuję, bo wiele osób je sobie chwali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś będzie okazja :) u mnie rozeszły się jak świeże bułeczki. Tą akurat kupiłam ostatnią...

      Usuń
    2. Nawet szybko okazja- od jutra są za 5,99 w promocji :) oby coś dołożyli bo pustki w sklepach :)

      Usuń
    3. O kurcze, ale u mnie już była dostawa :( i nie było ich :/

      Usuń
  4. obie piękne, ale Wibo chyba ładniej nawilża;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wibo zdecydowanie bardziej mi przypadła do gustu. Muszę ją kupić koniecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam pomadek bo wolę błyszczyki ale te które pokazujesz wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna sama wolałam błyszczyki a i nadal jestem wierną fanką ich, chociaż od czasu do czasu można użyć pomadki czy szminki :)

      Usuń
  7. Z kobo mam tylko szminki matowe i są super a z Wibo dziś kupiłam i jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam ani kobo ani wibo, chyba poiwnnam to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z Kobo jest cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny efekt, ale mam dużo błyszczyków i pomadek do zużycia że zrobiłam sobie embargo na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oba kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też skusiłam się na 05 z Wibo i jestem zachwycona. Fajne jest to, że właściwie mozna się nią pomalować bez lusterka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w drodze czy gdzieś bez lusterka spokojne można :)

      Usuń
  13. Mam tą z Wibo i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam kolor z Kobo i nie zgodzę się z Tobą, że nie wysusza ust. Ja zawsze stosuję pod nią balsam. Jednak jestem z niej zadowolona, ma ładny kolor i dobrze wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy dłuższym stosowaniu wyjdzie, ale nie zauważyłam u siebie wysuszania jeszcze ;)

      Usuń
  15. KOBO zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie nude.. nie są cieliste/beżowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście są beżowe ;) wszystko zależy od punktu siedzenia ;]

      Usuń
  17. Nie mam ani tej ani tej, nie mam żadnej nude... ale ta z Wibo mi się spodobała :)

    - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio kupiłam szminkę z Kobo i się zawiodłam, bo kolor piękny ale szybko się zjada.

    OdpowiedzUsuń
  19. poluję na eliksir nr 5 ale nigdzie nie mogę go dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne te odcienie pomadek, też poluję na tą Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger