Makijaż na chwilę czyli wieczorne zachciewajki ;)

Witajcie :)

ah zachciało mi się malowania oraz podzielenia się z Wami moimi wypocinami makijażowymi. Wiem, że idealnie mi nie wyjdzie, do takiej Grzee czy Misschevious mi daleeeeeeeko ale próbować można swoich sił hah. Poza tym czasem lubię coś wymyślić.
Oczywiście jest wieczór w momencie gdy to piszę oraz kiedy malowałam się, więc zdjęcia nie są idealne, ale myślę, że znośne. W dzień lepsze światło no i wiadomo, lepsze wychodzą nie tylko zdjęcia ale i kolory.

No ale  do rzeczy.


Ta dam !



Dobra, jeśli kogoś interesuje jakich kosmetyków użyłam to proszę bardzo:

Cienie: paleta 120 cieni, a dokładniej zaznaczone krzyżykami.

Usta: Rimmel Stay Glossy numerek mi się starł ;/
Rzęsy: Golden Rose Cat Walk
Policzki : Flormar nr 81 

Podkładu juz nie dawałam ;) 

Ciekawa jestem jak Wam sie to podoba, bo w rzeczywistości prezentuje się on o wiele lepiej wiadomo ;)

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. przepiękne! drugie foto zawładnęło mym serduszkiem jest boskie;D reszta równie zacna^^ i wiem już czego użyłaś hyhy;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , jeśli będę wstawiać kolejne makijaże , to sądzę,że z lista użytych kosmetyków ;)

      Usuń
  2. ładny, estetyczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny,ale masz piękne oczęta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo a ja prócz ładnego makijażu widzę piękne, lśniące włosy! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się utrzymywać je w dobrym stanie :)
      a płukanki z siemienia są genialne:D

      Usuń
  5. Bardzo fajny. Wieczorowy ale nie za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie i bardzo subtelnie , jak dla mnie jest to bardzo delikatny makijaż dzienny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i dzienny i wieczorowy , jak kto woli :)

      Usuń
    2. Tak , masz rację , to wszystko zalezy od preferencji danej osoby :) czekam na kolejne makijaże :) pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Super, bardzo delikatnie :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Jak ładnie podkreśliłaś oczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie podkreslone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sprawuje się ta paleta? :)
    Zastanawiam się nad jej kupnem..
    Czy to Manly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rzadko jej używam. Cienie perłowe są super, maty już ciężej , bo są twarde ;/ To paleta 120 cieni (2) z Lenka Cosmetics.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger