Maska na dłonie Marion + przesyłka :)

Hej ;) 

każda z nas czasem lubi zaszaleć i zrobić sobie domowe SPA. Dzisiaj opowiem Wam trochę o mojej ostatniej nowości, którą bardzo polubiłam. Jest to peeling wraz z maską regenerujące z firmy Marion. 
Seria Marion Spa. Dostępny w saszetkach w większości supermarketów. Ja go zauważyłam w Intermarche ;)
Krótki opis czym jest ten peeling oraz maska

Peeling ma kremową konsystencję, przyjemną w dotyku wraz z drobinkami peelingującymi. Zapach jest dość intensywny ale nie duszący, nawet przyjemny dla nosa. Bardzo przyjemnie masowało się dłonie przez około 2 minuty. Następnie zmywamy i nie wycieramy, nie osuszamy, tylko nakładamy parafinową maskę. Parafina jest płynna i dzięki temu ładnie nawilża nam dłonie. Do saszetki dołączone są foliowe rękawiczki, które należy nałożyć w czasie trzymania tej maski parafinowej. Najlepiej jest jeszcze przykryć czymś aby było trzymane w cieple. To wzmacnia działanie tej maski. 


Po upływie  10 minut zdejmujemy rękawiczki foliowe, wyrzucamy je, rąk nie myjemy, lekko tylko osuszamy ręcznikiem. Mamy pięknie nawilżone, wygładzone dłonie. A zapach po tym zabiegu utrzymuje się dość długo, dopóki znów nie będziemy mieć kontaktu z wodą :) 

Bardzo częsty kontakt z wodą czy detergentami, kiedy nie używamy do tego gumowych rękawiczek, wysusza nam skórę na dłoniach, skórki mogą odstawać, paznokcie się łamać. Taka maska od czasu do czasu bardzo się przyda i zregeneruje nam fajnie dłonie. 

Moja ocena tego produktu to 5/5  - spełnia swoją rolę i jestem z niego zadowolona. 


Przesyłka, o której wspomniałam to dwa produkty, które dostałam do testowania w ramach konkursu od BeautySHOW.pl  i są to inne produkty, niż przewidywano, ponieważ wcześniejsza paczka uległa zniszczeniu w transporcie ( ahh ta nasza Poczta Polska ) i odesłałam z powrotem do nadawcy. Na szczęście bardzo szybko porozumiałam się z Redakcją oraz ustaliłam jakie produkty można otrzymać. Zamiast jednego produktu Sorayi otrzymałam produkt Eveline. Jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy i dziękuję jeszcze raz za przesyłkę. 


No to będę miała teraz co testować :) 

Pierwszy raz mam styczność z produktem do twarzy 3w1 i jestem jego bardzo ciekawa. czego jesteście bardziej ciekawe ? Eveline czy Soraya ? :)

Pozdrawiam 

Lena

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger