KIKO 346 Olive Drab

Witajcie :)

dawno nie malowałam paznokci, ciągle walczę ze skórkami suchymi, odstającymi i marnymi, łamiącymi się paznokciami, aleeeee postanowiłam w końcu pomalować bo już 2 miesiące nic... jakiś detoks czy co ? :) 

Nie każdy lubi oliwkowe kolory czy też ciemniejsze odcienie zieleni. Mnie bardzo one pasują. Zwłaszcza teraz na jesień oraz zimę. Ogółem lubię ciemniejsze kolory.


KIKO Olive Drab 346 


Mając jedynie kilka lakierów z KIKO już zdążyłam je bardzo polubić. 


Błyszczą pięknie, są dość trwałe, oczywiście to też zależy jak my pracujemy. Jeśli mamy częsty kontakt z wodą, to będą szybciej odpryskiwać. Jeśli damy top coat na pewno dłużej będą. Nie daję nigdy top coat'u, przeważnie maluję jedną warstwę , tu też jest jedna warstwa :)


Lakiery zakupiłam będąc w lipcu w Berlinie. Trafiłam na promocję i były one po 1,50 Euro. Więc grzech był nie kupić. Taki wybór jest kolorów, że można dostać kręćka :D Polecam lakieromaniaczkom :)

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Piękny kolor, a na paznokcie i skórki polecam Regenerum :) Mały koszt a naprawdę pomaga :) Sprawdziłam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) może nie do końca "mój" kolor, ale na Twoich pazurkach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień bardzo na tak- pasowałby i do dzisiejszej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor:) Też dobrze czuję się w takich odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor mam podobny od MNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny,jesienny kolorek,a paznokcie masz bardzo ładne :))

    Zapraszam też do siebie: http://megiandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger