Ax Art bransoletka - jedna z moich ulubionych

Witajcie :)

dzisiaj zupełnie z innej beczki, niekosmetycznie a biżuteryjnie. Jakiś czas temu pisałam Wam o tym, że firma Ax-Art nawiązała ze mną współpracę oraz otrzymałam od nich kilka produktów. Lubię bransoletki, zwłaszcza takie zwykłe , delikatne. Rzadko je noszę ale tym razem ta wpadła mi w oko. Naprawdę jest prosta, zwyczajna ale jednak pasuje mi do wszystkiego na co dzień. 




Generalnie kiedyś sama próbowałam swoich sił w handmade. Mam kilka kolczyków, ale bransoletek nie.

Ta bransoletka od razu wpadła mi w oko, bo jest prosta, zwyczajna, którą mogę założyć bez okazji i do wszystkiego. Co prawda wykonana jest z rzemienia skórzanego i elementów posrebrzanych ale to nie uwłacza jej prostocie i efektywności. Elementy posrebrzane są tańsze niż srerbrne oraz posiadają w swoim asortymencie także elementy antyalergiczne, co moim zdaniem jest dobre dla osób , które są alergikami. 



Tak prezentuje się na mojej ręce, oczywiście każdy może sobie ustawić jak uważa ale ja wolę jak mi nie lata po całej ręce ;)

Jestem zadowolona ,ale mogło być lepiej ;) 

Jeśli jesteście zainteresowane biżuterią posrebrzaną, kolczykami czy bransoletkami a także breloczkami  oraz perfumami(nowość) tej firmy to zapraszam na stronę kolczykownia.eu

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. akurat ta mi się najbardziej podobała bo niczym się nie wyróżnia i jest klasyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię proste bransoletki:) Również nie noszę ich zbyt często, bo na co dzień są niepraktyczne, ale gdy mam okazję, to chętnie po nie sięgam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste zawsze są w porządku nawet na co dzień :) ale nie zawsze je noszę.

      Usuń
  3. Hej! Zostałaś otagowana http://xoxomalaczarna.blogspot.com/2012/11/5-tag-10.html
    Zapraszam do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger