TAG "15 dziwnych pytań"

Witajcie :)

widziałam, że spodobał się Wam ostatnio TAG i przejrzałam niektóre. Znalazłam TAG "15 dziwnych pytań" i postanowiłam, że spróbuję i tym razem.



#1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?

Raczej nie, rodzice czasem po prostu używają zdrobniale mojego imienia. Czyli jest to Marlenka. 

#2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?

Czasami jak jestem zdenerwowana to drapię skórki przy paznokciach, albo bujam się na fotelu. I ruszam nogą. A jak słucham muzyki to udaję, że śpiewam ;)

#3. Czy masz jakieś dziwne fobie?

Panicznie boję się pająków. Jak zobaczę pająka to nieruchomieję i brak mi tchu. Nie wiem czy można podpiąć to pod fobie, ale przerażają mnie czasem wielkie przestrzenie oraz bardzo wysokie budynki. Stojąc obok i patrząc w górę przy takim mam zawsze dziwne uczucie drżenia rąk i miękkich kolan. Tak samo mam lęk wysokości. I te same odczucia plus szybsze tętno. 

#4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?

Nie ma takiej piosenki, którą bym ukrywała przed kimś. A kiedy jestem sama to słucham po prostu na full ;)

#5. Co Cię najbardziej irytuje?

Ludzie, którzy nie mają własnego zdania tylko patrzą na to co inni mówią i przypisują sobie to samo. Kiedy dorośli ludzie zachowują się jak małe rozwydrzone dzieci... I wiele innych rzeczy, ale czasami nie mam nie wpływu oraz staram się ich po prostu unikać. 

#6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?

Tak jak wyżej napisałam, skubanie skórek. Czasem też stukanie palcami w blat. Mizianie po twarzy, które czasem przeradza się w drapie różnych krostek, strupów itp. Coś strasznego. 

#7. Po której stronie łóżka śpisz?

Od brzegu, zawsze tak spałam i pewnie już będę spała. 

#8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jakie się nazywał?

O żebym ja to pamiętała :D Pamiętam jedynie mojego ulubionego, ale nie nazwałam go jakoś specjalnie. Taki tygrysek nieduży, siedzący. 

#9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?

Nie chodzę do starbucks, byłam tam zaledwie kilka razy i zawsze brałam coś innego. Ale na pewno musi być mleczna kawa z dodatkiem. Czy to z karmelem czy w okresie zimowym z korzennymi przyprawami. 

#10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?

Mhm chyba nie ma takiej zasady, której nie stosuję. Jeśli już coś mam robić to na 100%. 

#11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?

Faktycznie dziwne pytanie, zawsze jest to ściana. Ta na której jest słuchawka prysznica lub ta po drugiej stronie. 

#12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?

Mogę wykręcać łokieć bardziej niż przeciętny człowiek. Język zwijam w rurkę. 

#13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?

Kebab, pizza, McChicken z McDonald i frytki. I tak potem wszystko pójdzie w D. Zamiast w cycki ^^. 

#14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?

Tak. Masakra! 

#15. W czym śpisz?

W piżamie dwuczęściowej. Latem w jednoczęściowej zdarza się. 



Jeśli macie ochotę zapraszam Was do tego TAGu. Czasami czytając odpowiedzi innych widzę swoje odpowiedzi i dlatego zrobiłam też ten tag. Chociaż naprawdę dziwne pytania. Nie mniej jednak fajnie tak czasem odejść od typowo urodowych spraw i po prostu napisać kilka słów o sobie.

Pozdrawiam
Lena


           

13 komentarzy:

  1. Ja niestety mam nawyk drapania wszystkiego nowego co tylko pojawia się na twarzy... Później strupy, które również rozdrapuję.. i tak mała krosta robi się wielką raną, która goi się w nieskończoność... Trochę nie ogarniam pytania numer 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam to samo i na szyi mam teraz masakrę. No dziwne pytanie :P Nie wiem nawet kto je układał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też boję się pająków, piszcze jak głupia na ich widok :D
    Co do języczka.. Też umiem zwijać w rurkę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradam. :D I od razu piszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja mam naprawdę sporo dziwnych fobii (mizofonia, boję się dużych pojazdów wolnobieżnych np. traktorów, ale i tirów się boję i obrzydzają mnie wszystkie owady włącznie z biedronkami i motylami XD) także tego... moje życie jest nadzwyczaj nerwowe i jeśli chodzi o wszelkie nawyki z tym związane, to na pewno machanie nogą i zagryzanie warg i policzków :// okropność

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pytania, uśmiałam się czytając Twoje odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny TAG ;) Masakra, wow i mega to słowa, których bardzo często używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny TAG. Chciałabym zobaczyć jak wykręcać łokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzeg łóżka też zawsze należy do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś wolałam brzeg łóżka, ale teraz wybieram miejsce od ściany, bo kabel od ładowarki jest za krótki :D
    Rodzina mawia do mnie tumtudum Czarna Papryka ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger