Konkurs z okazji 2 urodzin bloga !

Witajcie :) 

z dniem dzisiejszym ogłaszam konkurs  dla moich czytelników !
Za kilka dni mój blog skończy 2 roczek, z tej okazji przygotowałam dla Was konkurs. Dziękuję, że jesteście ze mną i mam nadzieję,że dalej ze mną będziecie ! :)

Zadanie  - twoja interpretacja hasła W barwach jesieni. Jak to wykonasz - twoja decyzja. Może być zdjęcie, kolaż, makijaż... no pole macie do popisu duże. Nie ma ograniczenia. 




REGULAMIN

1. Fundatorem nagród są firmy: Amilie oraz Mariza
2. Nagrodą jest bon na 50 zł do wykorzystania w sklepie amilie.pl oraz paczka niespodzianka od Marizy dla jednego zwycięzcy. 
3. Wysyłka na terenie Polski.
4. Forma zgłoszenia jest dowolna wysłana na adres: swiatleny@gmail.com , w tytule wpisac: W barwach jesieni oraz nick pod jakim obserwujesz. 
5. Konkurs trwa od dnia 4.11.2013 do 25.11.2013 włącznie czyli można jeszcze dnia 25.11 wysyłać zgłoszenia do godz 23.59. 
6. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest bycie moim czytelnikiem czyli obserwatorem, poprzez dostępne formy: bloglovin, obserwatorzy. 
7. Zadanie konkursowe polega na zinterpretowaniu hasła "W barwach jesieni". Forma zgłoszenia jest dowolna. Może to być kolaż, zdjęcie, makijaż itp. 
8. Ogłoszenie wyników nastąpi w przeciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu.
9. Regulamin jest ruchomy i zastrzegam sobie ewentualne zmiany.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: swiatleny@gmail.com

Wszystkich serdecznie zapraszam do udziału. 

Pozdrawiam
Lena

19 komentarzy:

  1. dooobrze, zgłoszę się :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślę, nad interpretacją, chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wzięłam się do pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje urodzin bloga i obserwuje :)

    Pozdrawiam, PiszącDniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapewne wezmę udział, bo mam już nawet pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam oliwkowej Ziaji, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Zastanowię się nad jakąś konkursową pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego :)
    dużo radości z prowadzenia bloga i nieustającego zapału w pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kuurcze chyba skuszę się na ten konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę wziąć udział, ale ciągle nie mam pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak znajdę czas i wenę pasującą do tematu to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja zaraz Ci zaraz wyślę :) tylko nie wiem czy Ci się spodoba
    uwielbiam takie konkursy w których się liczy kreatywność i pomysłowość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger