Drugie urodziny bloga

Witajcie :)

jak ten czas szybko leci..dzisiaj dokładnie dzisiaj, mój blog kończy 2 lata. Jak zaczynałam pisać, nie sądziłam, że dotrwam takiej chwili, kiedy będą to lata ! Nie miałam zamysłu na blog, pisałam rzadko, teraz też nie grzeszę regularnością, ale cieszę się, że mam dla kogo pisać. Jest tu Was tak dużo, nie śmiałam nawet myśleć o takiej ilości osób czytających. 

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną, że czytacie, komentujecie, doradzacie...
Jest mi niezmiernie miło, wiem, to tylko słowa, ale pisząc to czuję jakbym dzieliła się z Wami cząstką siebie. Nie tylko moimi recenzjami, czy makijażami. 

Życzę sobie i mojemu blogowi abyśmy dalej tworzyli tak zgrany duet jak do tej pory. 



Z tej okazji przypominam o konkursie 

Pozdrawiam
Lena

29 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana !!! Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no i oby więcej tych lat było;* się tylko nie starzej za bardzo xD

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! i życzę dużo więcej rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama przedwczoraj obchodziłam pierwszy rok działalności mojego bloga, także rozumiem Twoją radość:) Życzę dalszej weny do tworzenia postów w kolejnych latach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, piękna liczba, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) życzę Ci żeby blogowanie zawsze sprawiało Ci radość a Świat Leny towarzyszył nam jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* !! mam nadzieję, że będę długo długo z Wami..

      Usuń
  8. Gratuluję Kochana! Życzę Ci kolejnych lat na blogu, dużo obserwatorów i żeby wena Cię nie opuszczała! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki kochana i życzę dalszych wspaniałych notek i radości z blogowania:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, żeby ta radość ciągle była :D dziękuję :)

      Usuń
  10. Gratulacje :) i życzę jeszcze wiele lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! Jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana!! Wszystkiego najlepszego! Niech Twój blog się rozwija, a pasja nie gaśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, to w takim razie gratuluję i dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) życzę pomysłów, ciekawych tematów i wiernych czytelników !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger