Moje pierwsze zamówienie z HEAN.

Witajcie :) 


wszędzie widzę posty zakupowe, tu Rossmann, tam Hebe i jeszcze SP. A u mnie będzie moje pierwsze zamówienie z Hean. Skusiłam się w czasie kiedy była promocja cieniowa i postanowiłam wypróbować tak opisywane przez wiele blogerek cienie High Definition i nie tylko ;) 







Jeszcze na razie nie testowałam, ale wiem, że gratisowy podkład jest za ciemny dla mnie więc będzie mixowanie z jaśniejszym :) Widziałam wiele makijaży wykonanych tymi kosmetykami i byłam zachwycona dlatego mam nadzieję, że moje testy wypadną równie pomyślnie :D 

Mnie najbardziej ciekawią cienie, a dokładnie wkłady, ten róż jest niesamowity w opakowaniu.

Moje pierwsze zamówienie, expresowa przesyłka, bezproblemowa i jeszcze dwa gratisy ! Perfekcyjne dbanie o klientów. Zamawiałam na stronie http://sklep.hean.pl/

Co najbardziej Was ciekawi z tego wszystkiego ? 

Pozdrawiam
Lena

41 komentarzy:

  1. paletka cieni wydaje się być uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie zachecaja:D daj znac jak beda sie sprawowac na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie/wkłady wyglądają ciekawie :) pokaż je w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten fixer!
    Ogólnie Hean to całkiem niezła i niedroga firma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Gdzie zamawiałaś? Czekam na pokazanie na ustach pomadek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie hean.pl w zakładce sklep, edytowałam post i dodałam już linka :)

      Usuń
  6. myślałam, żeby zrobić zamówienie na te cienie-wkłady. Miałam plan kupić te same dwa - zieleń i róż. Ale zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, od razu jak zobaczyłam <3

      Usuń
  8. Cieni jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa recenzji, dlatego że z Heana mam tylko bazę pod cienie, z której jestem średnio zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawią, ja mam kilka baz dlatego nie brałam z tej firmy.

      Usuń
  10. Śliczne cienie i te mini pomadki mają świetne kolory :) Pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. love your blog dear i am your new follower via fb and gfc please follow me back on these :*

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko pozazdrościć takich zakupów :) bardzo mnie ciekawią te pomadki , śliczne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ten fixer, na który się czaję od jakiegoś czasu. Teraz jest darmowa przesyłka... hm, chyba mnie zmotywowałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D mnie posty innych dziewczyn zmotywowały do zakupów no i promocje :D

      Usuń
  14. Muszę koniecznie kiedyś zajrzeć do tego sklepu internetowego, bo nie znam tych kosmetyków, a mnie ciekawią od dawna... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy udane :) jeszcze nie mam nic z hean, ale chcę kupić wkłady cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też zrobiłam swoje pierwsze zakupy w tym tygodniu :) niedługo się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fixer - chcę wiedzieć jak on :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pojedyncze cienie mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pojedynczy róż i fiolet muszą być niesamowite, czekam niecierpliwie na jakieś swatche ;) I piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam dużo dobrego o tym fixerze. Sama na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne cienie te pojedyncze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale cudeńka:) dodaję do obserwowanych ..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same wspaniałości :) Lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger