Little autumn makeup

Witajcie :)

kilka dni nieobecności i człowiek wypada z rytmu. Makijaż jaki dzisiaj wykonałam w zasadzie ograniczył się tylko do oczu oraz zatuszowania drobnych niedoskonałości. Od czasu stosowania kremu z Pharmaceris sebo almond peel 10% moja skóra się łuszczy i przy podkładzie wygląda to źle po prostu, widać odstające skórki itp. Dlatego też sam kremik nawilżający oraz korektor wystarczy.






Delikatny, jesienny , bez szaleństw ale z mocną oprawą :) jak Wam się podoba ? 
Ciągle próbuję rozgryźć mój nowy aparat bo nie zawsze wychodzą dobre zdjęcia. Muszę popracować nad nim :) ale mam nadzieję,że i tak jest lepiej :D

Pozdrawiam
Lena

23 komentarze:

  1. U mnie niestety kredka na linii wodnej powoduje ślepotę :) Jakikolwiek kolor i jaka by nie była to zaraz łzawię i oczy zachodzą mi mgłą ;/ A bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś eyelinerem w żelu ? Ja tak zrobiłam pierwszy raz i nie łzawiły mi oczy i długo się utrzymało :)

      Usuń
  2. O, fajny efekt, wyglądasz delikatnie, ale z pazurem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia, obiecaj mi, że więcej sobie nie pomalujesz oka w środku ^^ Lepiej Ci w powiększonym niż pomniejszonym oku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miało być tak pięknie :P wiem, że mi to nie pasuje no ale coś innego ;P

      Usuń
  4. Podkład ci nie potrzebny, bo masz naprawdę dobrą cerę! :) A dzisiaj miałam na sobie bardzo podobny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już z nią lepiej dzięki sebo almond i odpowiedniej pielęgnacji, zmiana miejsca i wody robi spustoszenie. Teraz nie potrzebuję to fakt :) o widzisz, taka pora widocznie na takie makijaże :D

      Usuń
  5. A jaki to cień ? Bardzo fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całej powiece ruchomej scratch z urban decay deluxe palette, w zewn maple i paper bag ze sleek ultra mattes v2.

      Usuń
  6. makijaż fajny, ale czarna kreska na linii wodnej straszni Ci oczy zmniejszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dobrą rękę do kresek:) Dzięki nim oko jest lekko uniesione. Ja zazwyczaj obciążam swoje powieki, dlatego rzadko decyduję się na kreskę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się nie podoba osamotniona czarna linia wodna :( o wiele lepie wyglądało by to gdybyś dodatkowo nałożyła obojętnie jaki cień na dolną powiekę i wtedy razem wszystko roztarła, a tak to zmniejszyłaś sobie niepotrzebnie oczy :( i pamiętaj, że ważne jest, żeby dobrze wypełnić czernią przestrzenie między gównymi rzęsami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. górnymi* boższ, praca i nauka mi nie służą xD

      Usuń
    2. Dałam ale jasny cień co właśnie dało efekt osamotnienia, ale dzięki za rady :) następnym razem użyję innego cienia jak już będę malować czarną krechę na wodną linię.

      Usuń
    3. Nioo :(( zobaczysz, że optycznie jeszcze bardziej powiększysz oczy, chociaż i tak masz ładne i duże :D buźka!

      Usuń
  9. Ekstra !! :) ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie delikatne makijaże podkreślające urodę

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatnie a jednocześnie wyraziście, śliczna kreska <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się podoba, zwłaszcza makijaż oka na tych dwóch ostatnich zdjęciach wyszedł obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie :) ja ostatnio nie mam czasu na kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, subtelny i jesienny makijaż - podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger