Pierwsze testy paletki Hean nude + przypominajka

Witajcie :) 

poczyniłam pierwsze testy paletki nr 411 nude Hean. Jestem mile zaskoczona pigmentacją cieni, tego jak łatwo się z nimi pracuje i jak ze sobą pięknie współgrają. Taka paletka wystarczy aby wykonać i dzienny i wieczorowy makijaż. Postawiłam jednak na nude.





Lista kosmetyków:

twarz: korektor i puder mineralny alverde, róż Inglot 72.
oczy: paletka nude Hean, tusz Essence I love extreme
usta: Hean Vitamin Cocktail 89+322.

PRZYPOMINAM o KONKURSIE z okazji 2 urodzin mojego bloga. Kończy się dzisiaj o 23:59 :) także zachęcam do brania udziału :) 

Pozdrawiam
Lena

24 komentarze:

  1. Ja ostatnio lubuje się w takich nudziakach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, chociaż wolę coś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, ale od czasu do czasu można i tak :)

      Usuń
  3. Ta paletka to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny do noszenia na codzień :) Na ogół też wybieram cienie w brązowej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie bardzo ta paletka i w ogóle cienie Hean :) Ładnie Ci, mega dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie po pierwszym użyciu jestem zadowolona. Zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń
  6. bardzo ładnie na powiece wygląda ten brzoskiwiniowy cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo ładny, ale zdecydowanie Wolę Cię w mocnym, drapieżnym oku. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, bardzo fajnie do tego się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie mówiłam, że jest fajna ta paletka?? :p
    Ładny delikates, pasuje Ci, choć ja też jednak wolę i siebie, i Ciebie w mocniejszym wydaniu :)

    PS. Dzisiaj też wykonałam makijaż tą paletką :D

    O konkursie pamiętamy i i na wyniki czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam wziąźć udział to miałam za dużo na głowie niestety i miałam robić jutro, a to do dziś! :(

    Lubie takie delikatne oczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie delikatne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w takich delikatnych kolorkach :)
    Ja rzadko kiedy występuję w jasnych cieniach ale od czasu do czasu sobie takie zafunduję na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi jakoś nie pasuje na Tobie taki lekki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczy i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatny i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger