No i po jaju...

Witajcie :)

tym razem będzie to post raczej nieprzyjemny... Jakiś czas temu kupiłam jajo z ebelin, ale co się z nim teraz stało ? Otóż prawdopodobnie nie wyschło do końca w środku a ja już je włożyłam do opakowania jak zwykle bo było już normalnych rozmiarów..

Jedyne pocieszenie to takie, że nie był drogi. Coś około 4 euro, więc nie ma tragedii. 
Jednak widać, że może się także zepsuć. No cóż, na razie nie planuję kupno nowego..



Ale przynajmniej mam nauczkę, aby nie wkładać za szybko go do opakowania, a jeśli juz to chyba do innego :/ będę musiała kupić większe opakowanie na jajo bo te jest dobre ale tylko przy zakupie...

A Wy jak przechowujecie swoje jaja do makijażu ? Może dacie mi jakąś radę ? :)

Pozdrawiam
Lena

22 komentarze:

  1. oj, ja jednak zostanę chyba przy pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko jak to na jako przystało, zepsuło się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze... nie wiedziałam, że to możliwe! Nie mam jaja, tylko pędzle

    OdpowiedzUsuń
  4. o masakra. mnie jakoś nie pasują te jajeczka ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. splesniałe jajo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja moje po umyciu odkładam na półeczkę w łazience, i tam sobie schnie do następnego użycia. Jeśli źle wyschło, to nie dziwię się, że zagrzybiało. Mojemu nic nie jest jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) ja swoje kolejne będę lepiej traktować.

      Usuń
  7. Ja mam oryginalne BeautyBlendery a jakiś czas temu kupiłam gruszkę podróbkę. Zastanawiałam się też nad tym co masz bo był na allegro. Czy to jajko jest miękkie czy twarde i gumowate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jak guma, jest miękkie i przyjemne w dotyku, jest sprężyste.

      Usuń
  8. ojejku, cóż z nim się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  9. no ładny żółtodziób ze mnie :P aż musiałam googlować :D szkoda, że pojawił się grzybek, może zlanie wrzątkiem by coś dało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałam nie ryzykować i wyrzuciłam, w końcu to nie oryginalny bb :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger