Zakupowo

Witajcie :) 

jakiś czas temu uzupełniłam swoje zapasy kosmetyczne, dokupiłam brakujące gadżety itp. Będąc w PL dokupiłam także nowe rzeczy, które poleciła mi kosmetyczka. Zmiana pielęgnacji okazała się być na plus. Ale o tym innym razem :)





Postanowiłam przedstawić je w formie mixu, ponieważ nie chciałam Was zanudzać taką ilością produktów. Każdy z nich, a przynajmniej większość, będzie w recenzji, także nie martwcie się :)

Płyn micelarny Mixa poleciła mi kosmetyczka ponieważ miałam problem z wypryskami oraz zaskórnikami. Po zastosowaniu oraz włączeniu do pielęgnacji razem z sebo almond peel 10% jest o niebo lepiej z moją skórą. Więcej za jakiś.

Lakiery z Tchibo, kupiłam na wyprzedaży aleee jestem już zawiedziona bo słabo kryją :(



Kilka maseczek z PL, aby zmienić trochę przyzwyczajenia co do glinki zielonej, wybrałam żółtą i białą. Aby szybciej było zmywać maseczki kupiłam sobie dwie gąbeczki naturalne. W jednym opakowaniu są dwie sztuki od razu. 
Jak to bywa z przeprowadzką, nie zawsze wszystko się zabierze więc takie rzeczy jak obcinak do paznokci właśnie musiałam dokupić.
Od jakiegoś czasu mam problem z zaczerwienieniem skóry i kupiłam taką bazę z p2, która jest na takie zaczerwienienia, rumienie, przebarwienia. Zobaczymy jak się będzie sprawować. Jak na razie miałam tylko raz, ma w sobie delikatne drobinki rozświetlające, ale takie naprawdę delikatne.

Alterra to mój powrót do maski, którą bardzo lubiłam. A że była w promocji to wzięłam od razu. 
Co dalej mamy ? Fajną gumową rzecz do masażu ryjka :D co prawda początkowo traktowałam to jako przyrząd do mycia pędzli, ale tak się nawet nie stało. Będzie do mycia i masażu twarzy. Zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem. 

Nowością u mnie są puder wykończeniowy mineralny oraz korektor z alverde. Zachęciły mnie pozytywne opinie zarówno na yt jak i na blogach polskich oraz niemieckich. Zobaczymy :) 

To tyle, jesteście ciekawe jakiegoś produktu ? Dajcie znać ! 

Pozdrawiam
Lena

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię i ten korektor z Alverde i puder mineralny.
    Mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po paru użycia, może 2-3 i na razie jest dobrze, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy! Maska z żółtą glinką jest moją ukochaną! :> Będziesz z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam te gąbki do twarzy. I to p2 na zaczerwienienia. Pękają mi naczynka, trzeba coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. gąbeczkę miałam kiedyś teraz nie mam już

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, lakiery do paznokci przyciągnęły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nad kosmetykami Mixa gdybam już od jakiegoś czasu, chętnie poczytam coś więcej o tym produkcie:) a maska z Alterry to mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy :) jestem ciekawa tej bazy p2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten puder mineralny :) Kolorki lakierów super, szkoda, że słabo kryją

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery Tchibo? Nigdy o nich nie słyszałam.

    U mnie na blogu nagradzanie za komentarze. Co o tym sądzisz? Jest to lepsze niż rozdania blogowe? Będę niesamowicie wdzięczne jeśli zechcesz się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lakiery Tchibo, ale nie są dobrej jakości..

      Usuń
  11. wowo sporo kupione ;p jak ja pomysle o tym co musze i powinnam kupic to sie za glowe lape a portfel wyje z bolu ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez lubię tą maskę altery, przypomniałaś mi że muszę ją dodać do listy zakupów jak będę 25 w Polsce :)

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię maseczki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie korektor Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam tylko ziaję z żółtą glinką ;) i bywa u mnie z nią różnie ponieważ potrafi podrażniać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oTAGowałam Cię :)
    http://dominikatestuje.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na recenzję tego pudru z Alverde, bo bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tą maseczkę do włosów z Alterry właśnie wykańczam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisz koniecznie coś więcej o P2, gdyż mam skórę z podobnymi skłonnościami i szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger