Iconic 3 Makeup Revolution - Pierwszy makijaż

Witajcie :) 

chciałam zaprezentować Wam pierwszy makijaż paletką Iconic 3 Makeup Revolution. No i czegoś mi brakowało i co to było? Swatche... W następnym poście będą. Powiem Wam, że jestem pod wrażeniem bo te cienie są świetnie napigmentowane, łatwo się rozcierają, łączą ze sobą i można stworzyć coś fajnego i przede wszystkim nadają się dla osób, które rzadko malują się a chcą mieć dobrą paletkę. 








Najgorsze jest ujęcie tych kolorów bo łącząc ze sobą różowe brązy aparat wyłapuje brąz. No ale mam nadzieję, że to nie przeszkadza w tym, musicie mi uwierzyć, mają różowe tony, nie dużo ale są :)




Powyżej zaznaczyłam jakich cieni użyłam. Mam nadzieję, że to będzie pomocne. Co najciekawsze zdjęcia nie oddają w pełni "mocy" makijażu bo był trochę mocniejszy na żywo niż na zdjęciach.

Pozdrawiam
Lena

24 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś tą paletkę i za ile ? Bardzo ładne kolory ma takie na codzień ;) przynajmniej dla mnie ;P
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie producenta, ale w Polsce na pewno na puderek.com.pl można kupić :) za 20 zł jest dostępna.

      Usuń
    2. Dzięki bardzo za odpowiedź =)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na nią ochotę okropną i właśnie walczę ze sobą, żeby jej nie kliknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) Za niedługo marka Revolution wyskoczy mi z lodówki, pełno jej wszędzie >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że i ja wyskakuję z tą marką :P Z każdą nowością tak jest :)

      Usuń
  5. Ślicznie. też czekam na paletę. Ależ będe malować!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż:) bardzo podoba mi się ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ta paletka i bałam się, że będzie za różowa ale jednak nie jest.

      Usuń
  7. posiadam 2 i jestem z niej bardzo zadowolona, kolory dla mnie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam powielać UD bo mam naked2 :) Ale jeśli ma taką samą jakość i pigmentację to super :D

      Usuń
  8. Ogólnie do zdjęć trzeba zdecydowanie robić przesadzony efekt na żywo aby zniwelować zjadanie koloru przez aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra uwaga :) Zastosuję to następnym razem.

      Usuń
    2. I tym samym z delikatnego dziennego zrobi się smokey. Pierwszy raz słyszę, żeby dowalać cieni bo aparat zjada kolory...;D Wystarczy ściągnąć sobie photoshopa, jest masa tutoriali jak ustawić kolorystykę a do tego wystarczy kilka suwaków. Jak nie jest też lightroom, jeden klik i autokorekta ustawiona. Zwariowałam... xD

      Usuń
    3. Używam lightrooma, ale tak bardzo delikatnie aby nie przedobrzyć. Nie lubię efektu photoshopa, na zdjęciach widać rozmycie tak mocne i niewyraźne, że głowa boli. Chcę tego uniknąć. Swoją drogą nie chodzi o nie wiadomo jak mocny makijaż bo ten też był mocniejszy a na zdjęciach wyszedł słabiej :)

      Usuń
  9. paletka i makijaż bardzo ładnie się prezentują, ale ja chyba sobie daruję na razie zakupy z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny dzienniak :) w moim stylu
    Kolejna osoba przekonuje mnie ze MR jest tani i dobry jakosciowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paletka, makijaż idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką właśnie paletkę bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paletka i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger