Niedzielna linkownia #3

Witajcie :) 

kolejna porcja linków dzisiaj. Są to linki, które wygrzebałam gdzieś w sieci głęboko i są po prostu wg mnie relaksujące, dla zabicia nudy, zbędnego czasu :) No to lecimy!

Joe Monster 


Joe Monster to miejsce, w którym skupiają się różne filmiki wyszukane przez użytkowników, zdjęcia, artykuły, gry itp. Lubię przeglądać sobie na niej filmiki, z różnej kategorii, można je oceniać po zalogowaniu. Można mieć konto bezpłatne oraz płatne i wtedy ma się dostęp do innych rzeczy. Jakich konkretnie nie wiem bo aktualnie korzystam z bezpłatnego konta. 

The Secret Door  

Chcesz na chwilę znaleźć się w innym miejscu na Ziemi? Jest to interaktywna strona stworzona na podstawie Google Earth z tym, że tutaj przenosisz się automatycznie w jakiekolwiek miejsce i je oglądasz. Za każdym razem w innym miejscu można być. Fajna zabawa i poznawanie miejsc. 

Silk

Kto lubi rysować, mazać i malować różne bohomazy? Ewentualnie tworzyć wyszukaną sztukę? Polecam tę stronę, jest możliwość tworzenia w różnych rotacjach. A potem można utworzyć z tego np swoją tapetę :D Częściowo wygląda to też jak tworzenie kalejdoskopu czy fraktali. 

Vinted



Ktoś z Was zna tę stronę? Miejsce, w którym można sprzedawać i kupować ubrania, różne rzeczy z całego świata. Bardzo przydatne.


To by było na tyle jeśli chodzi o kolejną porcję linków. Dajcie znać co z tego znacie, czego nie i co Wam się spodobało :) 

Pozdrawiam
Lena
           

8 komentarzy:

  1. Skorzystałam ze strony The Secret Door i zabrało mnie do jakiegoś opuszczonego, zniszczonego miejsca - uwielbiam takie klimaty. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D to jest niezwykłe w sekundę gdzieś się przenieść :)

      Usuń
  2. zna vinted i nawet mam tam konto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzę na silku i rysuję już dobre pół godziny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie także :) dlatego się z Wami dzielę takimi rzeczami.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger