Niedzielna linkownia #5

Witajcie :)

pora na kolejną porcję linków ode mnie, a tym razem będzie to youtube. Co oglądam, polecam. Są kanały, które dopiero się rozwijają i są te z dłuższym stażem. 




Tę babeczkę znalazłam na Instagramie i od razu potem na yt. Filmiki ma z angielskimi napisami, kierowane także do osób spoza naszego pięknego kraju. Robi piękne makijaże. To młody kanał, dopiero raczkuje ale wróżę jej szybki rozwój na yt ;)

Topowa Dycha




Na tym kanale zawsze można znaleźć wiele ciekawostek, na różny temat. I jest to zawsze 10 rzeczy  z danej serii. Czy jest to na temat wojny, czy fast foodów, zawsze ogląam z zaciekawieniem.  Polecam na wolną chwilę lub wieczór. 

asd525 




Ten kanał znam już dość długo, ale mam wrażenie, że jakoś ciągle niedoceniany. Co możemy tu znaleźć? Wszystko od recenzji produktów, przez testy na żywo po denka i haule. Bardzo przyjemnie się ogląda i słucha.  

5 Sposobów na...



Tych chłopaków też jakiś czas już oglądam. Pozbierali wiele pomysłów w Internecie i wrzucili to na jeden kanał. Na pewno mają też swoje własne, jednak dużo jest dość starych. Nie mniej jednak naprawdę warto mieć w zanadrzu takie pomysły, nie wiadomo co nam akurat przyjdzie do głowy i co będziemy chcieli zrobić. 

Mam nadzieję, że zapewniłam Wam kolejną dawkę linków. Tym razem z serii youtubowej. Oczywiście dajcie znać co znacie, czego nie i jak Wam się podobają te kanały. 

Pozdrawiam
Lena

9 komentarzy:

  1. uwielbiam chłopaków z 5 sposobów na :D zaciekawili mnie przeżyciem tygodnia za 30zł :) Trzeba kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Kitulca! :) a dyche muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kitulec z insta kojarzę ;) reszty nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo jak dobrze dowiedzieć się o kolejnym kanale z makijażem, w sytuacji, kiedy poszukujesz inspiracji na wesele :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nic, ale już to zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikogo nie znam, muszę sprawdzić kanały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszego kanału nie znam - lecę nadrobić zaległość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy link mnie bardzo zaciekawił, resztę też na pewno "zaliczę " :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger