Klasyk makijażowy

Witajcie :) 


Klasyka klasyką, ale postawiłam nie na czerwoną szminkę a na różową, w zasadzie mocną malinową. Klasyka czyli delikatne cienie, kreska, podkreślone kości policzkowe i podkreślone usta. Bardzo lubię siebie w tym kolorze ust, czerwień jeszcze do mnie nie przemawia. Może kiedyś. Póki co na razie naprawdę ten kolor skradł moje serce a raczej usta.






I jak na klasykę przystało zdjęcie czarno-białe, które jest tak urokliwe i ma niesamowitą moc. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia. 

A Wy nosicie klasyki? Z czerwienią czy innymi kolorami?

Pozdrawiam
Lena

18 komentarzy:

  1. podobuje mi się ^^ i uśmiech next time!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna szminka, jednak dla mnie typową klasyką jest jednak czerwień, którą kocham - nawet na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki prosty makijaż jest najlepszy ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka ma przecudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone usta w ogóle mi nie pasują, więc czerwony kolor zawsze zastępuję innymi, głównie różem, ale też fioletem ;)
    Ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że lepiej Ci w takim kolorze, niż w czerwieni :) Ta malina dodaje świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień dla mojej cery jest zbyt mocna i lepiej czuję się w różach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczny i ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje sie ten komórek u Ciebie, makijaz bardzo ładny jednak ja zawsze akcentuje oczy ;) btw zapraszam do siebie na wyprzedaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda na Twoich ustach. Śliczne zdjęcia i oczywiście osoba na nich :-) Ja raczej częściej sięgam po błyszczyki, czy pomadkę z Bee Natural :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminka super. Oczy trochę giną na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, raczej klasyka w nowoczesnym wydaniu. Klasyczny makijaż kojarzy mi się z soczystą czerwienią na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger