Wygrana u makeupgeek + zmiany na blogu

Witajcie :)

przychodzę z nowym postem chwalę się! Jakiś czas temu wygrałam zestaw róży od MakeupGeek i nie spodziewałam się, że to będzie taka ilość :D 




 Jest to 13 pięknych róży. Same zobaczcie, od razu zeswatchowałam :P






 I wszystkie razem w jednym miejscu, swoją drogą mają ciekawe nazwy, dość intrygujące czasami i zabawne zarazem.


Inna rzecz, jest to zmiana wyglądu mojego bloga. Mam nadzieję, że podoba się Wam równie jak mi. Zmiany dzięki koleżance po fachu TwistFantasy dziękuję kochana za pomoc :) 

Dajcie znać jak Wam się podoba nowy wygląd bloga :D

Pozdrawiam
Lena

           

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger