Decubal balsam do ust i na suche miejsca

Witajcie :) 

z paczki Decubala testuję kilka rzeczy. O balsamie, który wg mnie głównie do ust sprawdza się bardzo dobrze, mogę już dzisiaj powiedzieć słów kilka. 



Opakowanie jest niewielkie, poręczne oraz zakręcane. Wykonane z plastiku. Biała seria z czarno-czerwonymi napisami. 



Bardzo mi odpowiada takie zakręcane opakowanie, nie jest standardowe jak np sztyfty czy słoiczki. 
Jest to produkt, który stosuję wyłącznie w domu. przeważnie na noc. Wtedy jego działanie jest najlepsze i najskuteczniejsze.



Konsystencja jest dość gęsta, przez co nie spływa, długo się na ustach utrzymuje i ładnie rozprowadza

Nie zgodzę się, że jest bezzapachowy bo posiada dość apteczny, specyficzny zapach, który jednak mi nie przeszkadza. Szybko się on ulatnia. Można nazwać nieperfumowanym produktem ale nie bezzapachowym. 

Bardzo dobrze działa na popękane miejsca, popękane i spierzchnięte usta, rany poprzez naderwanie naskórka po zastosowaniu tego balsamu szybko się goją. Wygładza, nadaje miękkość skórze. Dobrze sprawdza się jako 'baza' pod szminki lub błyszczyki. 

Moja ocena: 5/5 

Dostępność : apteki stacjonarne oraz internetowe

Cena: ok 22 zł

Pojemność: 30 ml 


Bardzo się cieszę, że mam tę możliwość testowania bo raczej nie kupiłabym tego balsamu sama spoglądając na cenę.

A Wy miałyście okazję testowania ? Jakie są Wasze spostrzeżenia nt tego produktu ? 

Pozdrawiam 
Lena


12 komentarzy:

  1. byłam bardzo zadowolona, jest fajny tylko opakowanie mogliby zmienić na takie obłe

    OdpowiedzUsuń
  2. Decubala nie mialam nic jeszcze ;) ale widze duuuzo pozytywow zbieraja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam produktów Decubal, ale ten balsam kusi swoja skutecznością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, do ust by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam nic tej firmy, ale zaczynam się nad nią zastanawiać bo strasznie dobre recenzje czytam ich produktów..

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie jest idealny bo często obgryzam usta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbowac ponieważ też obgryzam usta,i mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiesz, też testuję te kosmetyki. Ale po bal;sam jeszcze nie sięgałam. Na razie używam kremu pod oczy i jestem zadowolona. Ale teraz chyba gdy wrócę z pracy sięgnę po balsam... a nie poczekam do nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go testować, ale brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger