Eveline 3w1 maska/żel/peeling

Witajcie :)

dawno temu dostałam do testów produkt z Eveline 3w1 żel, maska i peeling. Nie mogłam się zebrać do zrecenzowania go. Nijak nie mogłam do niego się przekonać. No po prostu odrzuca mnie po całości...


Eveline Pure Control 3w1

Pure Control S.O.S 3 w 1:
- głęboko oczyszcza,
- eliminuje zaskórniki,
- matuje i wygładza.
Zawiera kwas salicylowy + cynk + kompleks `fast - mat`.
Dzięki innowacyjnej formule opartej na cynku i kompleksie `fast - mat` reguluje proces wydzielania sebum, pozostawiając skórę świeżą, matową i wygładzoną. 
Poprzez właściwości myjące (delikatne drobinki peelingujące i kwas salicylowy) doskonale usuwa zaskórniki i pryszcze, zapobiega powstawaniu nowych, pomagając jednocześnie eliminować ślady po trądziku. Alantoina i D - pantenol głęboko nawilżają i łagodzą podrażnienia, pozostawiając skórę świeżą, czystą i gładką na długi czas.
Pure Control S.O.S 3 w 1, który może być stosowany jako żel myjący, peeling lub maseczkę, eliminuje skomplikowane czynności pielęgnacji cery i konieczność stosowania kilku produktów jednocześnie.
Zauważalne efekty:
- widoczna redukcja pryszczy i zaskórników,
- zmniejszenie śladów po trądziku, 
- świeża i matowa cera przez cały dzień. 

źródło: wizaż.pl

Skład: Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Kaolin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-75 Lanolin, Silica, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Xanthan Gum, PE, Poliquaternium-7, Isopropyl Alcohol, Zinc PCA, Panthenol, Allantoin, Salicylic Acid, Triclosan, Methylchloroisothiasolinone / Methylisothiasolinon, Fragrance.

Moje spostrzeżenia:

Opakowanie całkiem fajne. Stojąca tuba. Lubię takie opakowania. Dobrze się zamyka, jednak produkt ma niestety tendencję do wylewania się lekkiego i brudzenia opakowania. 
Konsystencja jest lejąca się z drobinkami peelingującymi. Całkiem przyjemne połączenie. 
Zapach mnie odrzuca totalnie, ponieważ przypomina mi męskie perfumy , których nie lubię. I to tak bardzo mi przeszkadza, że nawet dobroczynne działanie tego produktu nie jest w stanie zachęcić mnie do jego używania. Po prostu odrzut na kilometr. 



Działanie jest całkiem ciekawe, bo maska zasycha szybko, nie tworzy jednak skorupy. Jest jednak problem ze zmyciem, bo nawet używając gąbeczki do tego celu mam z tą maską kłopot, pieni się i lepi. 
Skóra po nim jest mega napięta i mam wrażenie, że nawet przesuszona wręcz. Dobre dla osób z problemem trądzikowym. Aby wysuszyć krostki idealnie się nada. 
Jako żel sprawdza się ok, ale nie zmywa zbyt dokładnie wszystkiego. No a peeling jest ok. Jednak nie takiego peelingu oczekuję. Jest za słaby, nie zdziera zbyt dokładnie martwego naskórka. 

Ogółem niestety ale nie przypadł mi ten produkt, mimo ,że starałam sie dać mu szansę, to jednak nie postoi u mnie zbyt długo. 

Moja ocena 2/5  

Lubicie takie produkty 2w1, 3w1 ...10w1 ? Bo ja nie za bardzo. "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" - to czasem się sprawdza...

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. ja nie przepadam za produktami tego typu (3in1)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkt tego typu ale z U20 bo np juz garnier mi nie odpowiada , a patrząc na konsystencję tego też nie sprobuję i zostanę wierna u20 3w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej zostać przy sprawdzonym i pasującym :)

      Usuń
  3. nie miałam, wolę chyba jak wszystko ma swoje jedno zastosowanie :)
    chyba że sama wykombinuje więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak samemu można kombinować :D

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Eveline ;) Szkoda ,że tutaj jest ten zapach... Mam emulsję do demakijażu 3 w 1 i bardzo sobie ją chwalę ;) Kiedyś na pewno wypróbuję to cudo :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety odrzuca napis 3w1, za każdym razem i w każdym produkcie, nie wiedzieć czemu. Oczywiście kupuję i próbuję takie produkty, ale nie wierzę w żadne obietnice producenta. Ostatnio szukam czegoś do poratowania buzi, może to by mi pomogło ;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz produkt 3w1 z firmy Under20, ale jeszcze go nie użyłam . Czasem tego typu produkty się sprawdzają, ale 10w1 to już przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kupię, nie lubię kosmetyków myjących o ostrym, męskim zapachu !
    męski mocny zapach powinien zostać na mężczyźnie, albo na poduszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z serii kilka w jednym pozytywnie wypadają niektóre kremy BB

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger