InstaMix

Witajcie :) 

dawno nie było u mnie InstaMixu więc zapraszam Was na małe podsumowanie ostatnich wpisów na Instagramie.



Czas do pracy, ale przeważnie z dobrym humorem i dobrym samopoczuciem! To podstawa udanego dnia. 



Mój codzienny makijaż, na szybko, neutralnie. 



Takie dodatki w prasie niemieckiej - to ja rozumiem! Lubię to!



I oczywiście ulubieńcy zeszłego roku. Plus te akrylowe szufladki są świetne!



Moje ulubione pędzle z Zoevy. Będzie o nich szerszy post!



Zima w Berlinie. Dwa dni i śnieg się roztopił. A tak ładnie jest zimą kiedy jest biało. Teraz już bliżej wiosny. 




Katedra berlińska nocą. Te zdjęcie jest bez żadnych filtrów ani dodatkowego światła i zrobione za pomocą telefonu. Ot tak po prostu. Czasem wystarczy prosty sprzęt aby uwiecznić coś pięknego na zdjęciu. 


Czekacie na wiosnę? Bo ja już nie mogę doczekać się dłuższych dni,cieplejszych i słonecznych.

Pozdrawiam
Lena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger