Blog challenge luty 2016. Muzyczny poniedziałek

Witajcie :)


rok temu brałam udział w wyzwaniu lutowym, aby pisać posty przez cały miesiąc. W tym roku także postanowiłam się do tego wyzwania dołączyć i spróbować ponownie. 



Poniedziałek postanowiłam zakończyć muzycznie. Najlepszy relaks po dniu pracy w poniedziałek to serial, książka lub muzyka. Ewentualnie kąpiel lub prysznic. Dla każdego coś miłego. Na dziś jednak wybrałam kilka utworów, które "chodzą" za mną ostatnio.

Kygo - Firestone 



Against the Current - Outsiders 



Tina Turner - Simply the best


Video - Wszystko jedno 





W takim muzycznym nastroju kończę ten dzień. I czasem jest mi wszystko jedno. Do każdej z piosenek zawsze można dopisać swój własny scenariusz, swoje własne przeżycia. 
Jak Wam minął poniedziałek i pierwszy dzień lutego? Szczerze przyznam, że nie wiem kiedy zleciał ten styczeń... Czas mi mija coraz szybciej...

Pozdrawiam
Lena
        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger