CHI Silk Infusion odżywka

Witajcie :)

w ramach współpracy z Ambasadą Piękna otrzymałam szampon wraz z odżywką CHI.
Dzisiaj czas na recenzję CHI Silk Infusion odżywka regenerująca.


CHI Silk Infusion 


A oto co producent pisze na temat tej odżywki i jak ona działa.

Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, C-1215 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Parfum, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder 

Moje spostrzeżenia na temat działania tej odżywki:

Zapach : nieco męski, perfumowany, czuć to od razu, nie każdemu może się spodobać, jednak szybko się ulatnia i nie przeszkadza - mi przynajmniej. 
Konsystencja: gęsta, przyjemna w nakładaniu.
Działanie : dzięki niej moje włosy się nie puszą, spokojnie mogę prostować, kręcić i suszyć bo czuję jej działanie. Odbudować nie odbuduje zniszczonych końcówek, ale ładnie je "skleja" aby nie były zbyt mocno narażone na uszkodzenia, wygładza i nadaje połysk. Oczywiście wcieram zawsze w wilgotne włosy, wtedy lepiej działa wchłaniając się w nie.
Wydajność: bardzo wydajny mimo małej buteleczki. Jedna mała kropelka wystarcza na końcówki spokojnie, nie potrzeba więcej. Na kilka miesięcy spokojnie (mniej więcej 2-3).

Nie pierwszy raz stosuję tą odżywkę, natomiast 6-7 lat temu bardzo często stosowałam. Potem zamieniłam na bardziej mi dostępny jedwab Biosilk. CHI niestety nie był i nie jest nadal dostępny u mnie. Chyba, że w jakimś salonie fryzjerskim.

Moja ocena 5/5 

Na pewno większość z Was miała styczność z tym produktem, czytałam wiele opinii, są różne. Moja jest pozytywna i cieszę się, że akurat ten produkt otrzymałam do testów. 

Odsyłam Was także na stronę Ambasady Piękna www.ambasadapiekna.com można tam przez rejestrację w systemie kupić produkty taniej :) 

Pozdrawiam 

10 komentarzy:

  1. tyle osób zachwala te produkty z CHI że głowa mała :D chciałabym móc w końcu coś zakupić ale nie mogę ich nigdzie znaleźć w sklepikach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety, czasem się zdarza u fryzjera, ale rzadko. Popytaj w salonach u siebie, może mają, a jeśli nie, to najlepiej na allegro z kimś zamówić więcej, wtedy taniej wychodzi :)

      Usuń
    2. zapraszamy do www.ambasadapiekna.com

      Usuń
  2. Przydałaby mi się ta odżywka . ;D Niestety też nie mam do niej dostępu..

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ją kiedyś i dobrze mi służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wkoncu musze sobie cos kupic z tego chi :D tyle dobrych opinii

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chyba widziałem te produkty w salonie fryzjerskim. Teraz chodzę do L'Oreal, więc nie mam do nich dostępu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam przesyłkę od Ciebie. Jestem bardzo zadowolona. Nie miałam nigdy kosmetyków z Balea. Nie sądziłam że one tak pięknie pachną :) już mi siostra chciała balsam zabrać :D dziekuję bardzo :) pewnie jakąś małą recenzje przygotuje u siebie na ich temat. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger