Dermedic Capilarte kuracja stymulująca wzrost włosów

Witajcie!

Długo się zastanawiałam nad tym w jakim odstępie czasowym najlepiej napisać o produktach do włosów i skóry głowy, które łagodzą i hamują wypadanie włosów.
3 miesiące to myślę idealny czas na podsumowanie tego wszystkiego. Co prawda są to dwa produkty bo o wypadaniu włosów i walce z nimi pisałam w innym poście o TUTAJ.

Dwa produkty, oba z marki Dermedic, którą bardzo lubię. Marka Dermedic gości w mojej kosmetyczce, toaletce już od bardzo dawna. Krem żel do twarzy kupuję nagminnie jak się skończy, ale używam go na zmianę z innymi bo skóra lubi się przyzwyczajać.


Zacznę od szamponu, który łagodzi skórę głowy. Szampon należy wmasować w skórę głowy i zostawić na chwilę. Tak też czyniłam. Zapach jest typowy dla dermokosmetyków. Jest dość delikatny, nienachalny. Sama formuła jest niezbyt lejąca się, bardzo dobrze pieni się.


A co z działaniem? Powiem tak, cudów nie oczekiwałam, ale ten szampon mnie nie zawiódł. Stosowałam go przez kilka dobrych tygodni, na zmianę z innymi szamponami, aby sprawdzić czy faktycznie to co odczuwam to działanie szamponu. Bardzo przyjemnie łagodzi swędzenie skóry, koi ją. Dobrze oczyszcza, a co za tym idzie włosy się nie przetłuszczają tak szybko. Jest idealny wg mnie dla alergików (sama nim jestem) oraz wrażliwców. Przynosi ukojenie dla podrażnionej skóry. Włosy są po nim lekkie, oczyszczone, nie tępe. Testując go przez lato zauważyłam też, że zostawia włosy w dobrej kondycji i nawilżenie włosów było na dobrym poziomie.

Przechodzimy do serum kuracji stymulującej wzrost włosów. Serum jest w bardzo fajnej butelce z dozownikiem, który pozwalał na dokładne i wygodne rozprowadzenie produktu na skórze głowy.
Pojemność to 150 ml i starcza na około 3 miesiące stosowania. Po każdym myciu głowy stosowałam, wmasowywałam ten płyn. Robiłam to skrupulatnie i za każdym razem też masowałam skórę głowy.
Po jakimś czasie to już stało się jak rytuał, który wykonywałam po każdym myciu.


Po około 1,5/2 miesięcy zauważyłam zmianę w strukturze włosów i mnóstwo babyhair. Żałuję, że nie uwieczniłam tego przed. Pokazanie tego teraz nie odzwierciedla tego wyniku ale nawet moja fryzjerka zauważyła zmianę i mówiła, że mam silniejsze i grubsze włosy i mnóstwo krótkich włosów przy skórze głowy, odstawały niemalże na całej głowie!

Jeśli ona to zauważyła to znaczy, że to był dobrze spożytkowany czas na kurację aby wzmocnić włosy, widzieć jak nowe rosną i stają się silniejsze i gęstsze. Dodatkowo pewnie przy kuracji działała też pokrzywa, którą piłam też dość regularnie.


Teraz odstawiłam te produkty, aby dać skórze odpocząć! Na pewno za jakiś czas do nich wrócę!
Cena szamponu to ok 25 zł, natomiast serum około 30 zł * w zależności od miejsca zakupu. 

Dziękuję, że jesteście ze mną! Dajcie znać w komentarzu, jakie Wy produkty polecacie na wzrost włosów ?

Pozdrawiam
Marlena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger