Beauty Bay - Zamówienie Makeup Geek

Witajcie :) 

jakiś czas temu przyszło moje ogromne zamówienie z beauty bay , na którym można było za 50% ceny kupić wszystko z Makeup Geek. Postanowiłam skorzystać oraz szybciutko wybrać te, które mnie przyciągały, które mi się podobały, czyli które chciałam mieć. No jak już poszalałam tak poszło sporo sztuk.

Zanim jednak Wam pokażę cudne odcienie, opowiem Wam o moim doświadczeniu ze stroną beautybay.com. Kilka razy już robiłam tam zakupy i wybierałam zawsze wysyłkę monitorowaną, a ostatnim razem wybrałam darmową wysyłkę od 19/18 Euro w zależności od kursu. Bez żadnego problemu przesyłka doszła za każdym razem i kontakt z nimi jest też super, odpowiadają dość szybko, czasami od razu, czasem po godzinie. Mam pozytywne doświadczenie z nimi i na pewno kiedyś jeszcze zrobię tam jakieś zakupy. 

A co do cieni z Makeup Geek... Same zobaczcie.




Kolory kolorami, ale ich pigmentacja, ich nasycenie i miękkość formuły jak i blendowanie jest niesamowite. Oczywiście jak w każdej marce zdarzają się wyjątki, które odstają od reszty, ale i tak te pozytywy przeważają nad tymi niedoskonałościami.  





Jeśli któreś z nich Wam się spodobały, poniżej macie wszystkie nazwy tych odcieni. 




Zakochałam się w nich od pierwszego użycia. Wybierałam takie odcienie, które mogłabym spokojnie nosić do swojego koloru oczu oraz jeśli miałabym kogoś malować aby być pewną, że mnie nie zawiodą. Jakością wyprzedzają podobno cienie z MAC. Nie umiem potwierdzić gdyż nigdy nie miałam do czynienia z cieniami firmy MAC. 

Wszystkie swatche są bez bazy!!!










Odcienie są piękne i żadne zdjęcia nie oddadzą tego. Zanim je zamówiłam przejrzałam mnóstwo filmów na youtube amerykańskim, jak dziewczyny znane i te mniej znane opowiadają o swoich odczuciach wobec tych cieni. Jest znakomita większość, które się nimi zachwycają. Należę teraz także do tej większości.

Dajcie znać czy macie te cienie, czy je uwielbiacie? A może chcecie film, w którym opowiem o poszczególnych cieniach? Wraz ze swatchami lub makijażem? 

Pozdrawiam
Lena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger