Opróżniamy nasze kosmetyczki: Co zawiera Twoja kosmetyczka?

Witajcie :)

zgodnie z moją poprzednią informacją zaczynamy serię wyzwania. Pomyślałam, że dołączenie do tego wyzwania będzie dobrym sposobem na wrócenie do aktywnego i regularnego blogowania.
Nie chciałam zbierać wszystkich kosmetyków do jednej jakże i tak małej kosmetyczki, ale wybrałam te, które ostatnio używam praktycznie codziennie, po które sięgam nawet bez zastanowienia się. 


Produkty, które towarzyszą mi codziennie, bez względu na to jaka pora roku jest obecnie. Gdybym miała zebrać wszystkie jakie mam to by zabrakło miejsca na zdjecie. 




 W kosmetyczce zawsze znajdują się pędzle do blendowania cieni firmy Zoeva. Tusz z Loreal Million Lashes So Couture, korektor z Catrice, szminka w kredce Catrice, cienie z Makeup Geek. Podkład z Maybelline, który od jakiegoś czasu używam naprawdę namiętnie, Pomadka z Sylveco, która ratuje moje spierzchnięte usta. Serum z L biotici A + E , na końcówki włosów , rewelacja.



Płyn micelarny, bez którego nie wyobrażam sobie demakijażu czy porannego oczyszczania twarzy z Biodermy Sensibio. Szampon i odżywka z Dove z serii Oxygen nawilżająca. Seria do ciała z Dove nawilżająca i ujędrniająca ciało. Krem do twarzy z AA z algami idealny na dzień, na lato teraz zwłaszcza. 



Tak wygląda moja codzienna kosmetyczka, zabrakło w niej mgiełki do ciała. Cieszę się, że mogę brać udział w takim wyzwaniu. Jestem ciekawa także Waszych aktualnych kosmetyczek, co się w niej znajduje i co Wy na co dzień także używacie.

Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger