InstaMix

Witajcie :)

ostatnio jakoś wypadłam z rytmu blogowania i stwierdziłam, że na siłę też nie ma sensu tworzyć bo i tak czytelnik to wyczuje przecież. A tego nie chcę robić Wam i sobie.

Czego dawno nie było? InstaMixu :) Zapraszam więc na małe podsumowanie.




 Kiedy kobieta się nie może zdecydować to wybiera wszystko co jej pod rękę wpadnie. Tym razem to były trzy tusze z L'oreal. Jeszcze nie testowane.



Piękne miasto Wiedeń, pałac i ogrody Schönbrunn. Piękne miejsce, idealne do spacerów i podziwiania architektury XVII-XVIII wieku. 



Wyprzedaże to dobra okazja do uzupełnienia braków w kosmetyczce z pielęgnacją ciała. Postawiłam na żele oraz coś do włosów. Bardzo lubię markę Yves Rocher.



Po powrocie z Wiednia zmontowałam dla Was vloga, mojego pierwszego więc odsyłam Was do kanału. Zapraszam!



Najlepsze cienie na świecie, będę powtarzać się do znudzenia.Makeup Geek. Są piękne, długo się trzymają, mają cudowną pigmentację. Jedyny minus to cena i dostępność, ale można je zamówić na beautybay.com 


No i  będąc w tych pięknych ogrodach każdy robił sobie selfie więc i ja też musiałam.



A tu z góry widok na pałac oraz miasto w oddali. Naprawdę polecam wycieczkę do tego miasta.



Kiedy upały nie dają spokoju najlepsza jest woda z lodem i miętą. Świeże orzeźwienie.




Swatche cieni, duochromy oraz regularne pojedyncze cienie z Makeup Geek. 

Jak tam Wasze urlopowanie/wakacjowanie? Mój dobiegł końca i trzeba było wrócić do szarej rzeczywistości. Ale baterie naładowane!

Pozdrawiam
Lena



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger