KIKO 225

Witajcie :) 

wiem wiem, ostatnio opuściłam się z publikowaniem postów...Nadrobię to i szykuję dla Was konkurs, nieduży ale dla mnie bardzo ważny :) 

Jesień mamy piękną, słoneczną i ciepłą. Postanowiłam kupić lakier, który kojarzy mi się z jesienią oraz z Halloween, które zbliża się wielkimi krokami !
Będąc w centrum handlowym Alexa zaszłam do KIKO i przeglądając różne kolory natknęłam się na 225. Nie mają nazw, a szkoda. 






Kolor to ciemne bordo, wpadające w brąz. Niesamowicie mi się spodobał i zapragnęłam go posiadać, od razu po przyjściu do domu pomalowałam sobie nim paznokcie.  Nie miałam do tej pory takiego odcienia i ten idealnie się sprawdził. 
Jak z jakością, zobaczymy. Dam znać na pewno. Jedno wiem, że KIKO u mnei trzyma się kilka dni tak ok 4. 

A jakie są Wasze kolory na jesień ? Może także lubicie ciemne ? A może odwrotnie ? 

Pozdrawiam
Lena

19 komentarzy:

  1. sweitny na teraźniejsza porę roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor, śliczne paznokcie, piękne dłonie :) Mogłyby występować w reklamach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na jesień ;-))) Mam podobny ale z Inglota to już moje kolejne opakowanie ;-))))) Ten kolor chyba nigdy mi się nie znudzi ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że taki ciemny, głęboki kolor robi wrażenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Uwielbiam czerwienie, czarne, bordo, brązy i ciemne odcienie jesieni ! Aż żałuję, że sama nie mam dostępu do lakierów te firmy.

    I dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś lakier o podobnym kolorze i bardzo go lubiłam :) śliczny jest !! i przez Ciebie teraz będę takiego szukać w Naturze czy Rossmannie :p i choć od miesięcy nie maluję paznokci to teraz czuję nieodpartą potrzebę posiadania tego kolorku na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takiej marce ale kolor jest naprawdę intrygujący. Pięknie wygląda na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger