Makijaż: Marina and the Diamonds Inspired

Witajcie :)


do wykonania tego makijażu przymierzałam się dość długo, a w gruncie rzeczy nie jest tak trudny.
Ale dzięki przesyłce od kkcenterhk czyli rzęsom na dolną powiekę , mogłam wykonać ten makijaż bez problemu. 







Lista kosmetyków: 

twarz: podkład Rimmel Match Perfection 101; Amilie podkład Biscuit(jako puder); bronzer Virtual Summer Chic 132; Cień z Naked2 Tease (jako bronzer);
brwi: Essence set.
oczy: baza Artdeco; cień Bell brązowy(z testera); Tease z Naked2; Eyeliner Essence I love punk. Rzęsy: górna powieka: Ardell Wispies; dolna powieka: ES A556 (klej: Chic); tusz Rimmel Scandaleyes Flex. 
usta: Essence In the nude; Wibo Eliksir 08. 

To by było wszystko. Jak zwykle proszę dajcie znać czy Wam się podoba, jak ogólnie zapatrujecie się na makijaże inspirowane ? :)

A tu dwa teledyski, które najbardziej ukazują ten charakterystyczny styl Mariny:





Uwielbiam jej głos,jej wizerunek sceniczny i poczucie humoru <3 

P.s.  Jeśli podoba Ci się mój makijaż, kliknij w serduszko <3  dziękuję za każde Love:
http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/heartbreaker/

Pozdrawiam 

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię makijaże inspirowane. Pokazują jak autorka radzi sobie z pędzlem. A Ty radzisz sobie znakomicie! Rzęsy na dolną powiekę są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak są świetne i dzięki nim ten makijaż nabrał wyrazu :)

      Usuń
  2. Skojarzyłaś mi się z bajkowa Śnieżką w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ? haha nie wpadłabym na ten pomysł :D ale mhm ciekawe spojrzenie :)

      Usuń
    2. przez kokardę tak się wydaje:)
      Ogólnie to świetnie Ci wyszło podoba mi się i bardzo zbliżony makijaż

      Usuń
  3. Uwielbiam Marinę i jej muzykę :DD makijaż jak najbardziej w jej stylu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię styl Mariny ale muzyka i głos mi się nie podobają :( Makijaż świetny, uśmiechaj się do fotków! :)
    Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam zdjęcie (zanim zaczęłam czytać treść) pomyślałam sobie "raaaany, że jej się chciało takie kreseczki tak precyzyjnie malować":) A tu proszę - rzęsiory:)Świetnie Ci wyszedł ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę dziwnie ale Tobie do twarzy jeśli mogę się tak wyrazić :)
    rzęsy extra te górne i dolne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna inspiracja i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się skojarzyło ze Śnieżką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie przez kokardę jak to Wera ujęła :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger