Opróżniamy kosmetyczki — kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Witajcie :) 

niedziela to dla mnie, jak i dla większości z nas, dzień, w którym można się zrelaksować i odprężyć. I zadbać o swoją skórę twarzy. Dziś przedstawię Wam kosmetyki do pielęgnacji twarzy, które na mojej skórze robią wszystko co powinny i mogę je Wam spokojnie polecić. Co prawda każda skóra jest inna więc musicie brać też to pod uwagę. 



Jest to drugi wpis z serii Opróżniamy swoje kosmetyczki, tym razem jest to pielęgnacja twarzy. 




























Oczyszczanie i tonizowanie skóry dla mnie to podstawa. Pianka z Balei do oczyszczania, mycia skóry twarzy jest bardzo łagodna i fajnie oczyszcza. Bioderma Sensibio AR idealnie zmywa makijaż oczu i twarzy - najlepszy ever kosmetyk do demakijażu. Tonik różany Evree do przywracania skórze poziomu nawilżenia oraz odświeżenia. 


Kolejna faza oczyszczania to peeling enzymatyczny, tutaj mam z Perfecty, który jest dla mojej wrażliwej cery bardzo przyjemny i skuteczny. Po zmyciu peelingu przychodzi czas na maseczki. Nie jestem przywiązana do jakiejś jednej maseczki, lubię zmieniać, ale te częściej mam i używam. 


Jedną z moich ulubionych maseczek jest Ziaja liście zielonej oliwki nawilżająca. Bardzo przyjemna maseczka, ładnie pachnie, fajnie nawilża. Nie uczuliła mnie do tej pory, cera po niej jest naprawdę przyjemna. 



Nawilżanie to dla mnie wieloetapowe działanie. Poza nawilżaniem od wewnątrz czyli piciem wody, stosuję kilka kosmetyków. które tworzą całość nawilżania. Serum z Biodermy Hydrabio, nadaje się na nawilżanie jako baza pod krem. Stosuję go na zmianę z serum z Yves Rocher. Szybko się wchłaniają i są fajną bazą do dalszego nawilżania. Na dzień stosuję lekki krem Hydroalgi z AA, który fajnie się nadaje pod makijaż. Na noc stosuję krem wzmacniający naczynka Czarna orchidea z Farmony.  Pod oczy stosuję krem z Clinique all about eyes, który bardzo ładnie się wchłania i wpółpracują z korektorem pod oczy. A samo jego działanie jest bardzo fajne i po długim stosowaniu widzę poprawę, cienie są zmniejszone, skóra pod oczami nawilżona. 



Jednym z kremów, który gdzieś zawsze w kosmetyczce mam to alantandermoline, który jest wielozadaniowy. Nie wiem które opakowanie jego już mam. JEst bardzo tani, ok 7 zł w aptece. Idealny pod makijaż, fajnie nawilżający, ładnie się wchłania szybko i nie roluje się. No i czasem też stosuję go do rąk. Aby w ciągu dnia w lato odświeżyć swoją skórę staram się używać sprayu, wody termalnej z Avene, która szybko przynosi ulgę i ukojenie skórze. 

Przedstawiłam Wam kosmetyki z mojej pielęgnacji twarzy te naj najlepsze, które mogę Wam polecić. Oczywiście ich jest dużo więcej, ale to są perełki, które naprawdę uwielbiam ja i moja cera. 

Jak wygląda Wasza pielęgnacja twarzy? Jestem ciekawa czy też macie jakieś perełki, które ciągle u Was goszczą :) 

Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger