[TAG] 10 pytań

Hej :) 

dzisiaj będzie TAG 10 pytań, a zostałam otagowana przez krOOpkę 


Oto pytania jakie mi zadano:

1. Szpilki czy trampki? 
2. Delikatny makijaż czy wieczorowe szaleństwo
3. Ile miałaś lat, gdy po raz pierwszy sięgnęłaś po kosmetyki kolorowe?
4. Czego dotyczył Twój pierwszy wpis na blogu? Oczywiście ten zaraz po przywitaniu się i wytłumaczeniu po co to wszystko?
5. Jak wyobrażasz sobie swoją dalszą przygodę z blogowaniem?
6. Jak myślisz co przyciąga czytelników na Twojego bloga? 
7. Jakie komentarze do bloga najbardziej Cię irytują?
8. Zbliża się koniec świata. Musisz wybrać 3 kosmetyki, jakie i dlaczego? :)
9. W jakim dziale spędzasz najwięcej czasu będąc w drogerii? 
10. Ile pieniędzy w tym miesiącu wydałaś na kosmetyki? :P

Moje odpowiedzi: 


1. Trampki - wygoda najważniejsza!

2. Delikatny makijaż, taki preferuję na co dzień.
3. Ohoho mhm to było chyba w liceum. Miałam 17 lat. 
4. Ehm zakupowy post był :) cienie i odżywka do rzęs. 
5. Mam nadzieję,że przybędzie moja wena oraz starczy mi czasu na jego prowadzenie. Nadal chcę pisać i dzielić się wrażeniami, opiniami, recenzjami z czytelnikami. 
6. Sama to bym chciała wiedzieć ! :D Myślę, że to zależy , dlatego, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jedni wolą makijaże, inni recenzje. 
7. Mhm myślę, że jeszcze taki nie został napisany , a jeśli już to anonimy. Sądzę, że każdy powinien mieć odwagę podpisywać się pod słowami, które umieszcza w czyimś poście.
8. Balsam nawilżający, żel do mycia i tusz do rzęs. Balsam - mam suchą skórę i bez balsamu ani rusz. Żel - no wiadomo , na koniec świata trza być czystym :D a tusz - podstawa makijażu mojego ;)
9. W kolorówce, cienie, kredki, błyszczyki....
10. Szczerze to nie wiem , około 50zł ale nie więcej.

To wszystko uff ;P


Teraz pora na moje pytania:


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

2. Pierwsza rzecz jaką robisz zaraz po przebudzeniu się to...?
3. Kosmetyk, który odrzucił Cię od siebie ?
4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś ?
5. Balsam czy masło do ciała ?
6. Co robisz w wolnym czasie ?
7. Twój najdroższy i najtańszy kosmetyk?
8. Czym najchętniej się malujesz ? Pędzle/pacynki/palce ?
9. Szminka czy błyszczyk ?
10. Życie w PL czy w innym kraju i dlaczego?

Taguję: 


Dobra wystarczy :P Teraz czekam na wasze odpowiedzi ;)

Pozdrawiam 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger