TAG: 11 pytań

Hej Wam :)
witam Was w ten cudownie ciepły i słoneczny dzień. W sam raz na opalanie lub majówkę.Dlatego przybywam dziś z tagiem 11 pytań. Zostałam otagowana przez Annuullęę z bloga: http://aanula.blogspot.com za co bardzo dziękuję :*

Zasady:
 1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez  Tagera  ,odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2.Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4.Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.




Pytania Annulli:


1. W jakim wieku zaczęłaś się malować? 
Miałam chyba 17 lat o ile się nie mylę. Wszakże było to dość późno ;)
2. Czym si kierujesz przy kupowani kosmetyków ? Ceny, składy, opinie innych, reklama....
Generalnie najpierw sprawdzam na  KWC daną rzecz, potem wpisuję w google, sprawdzam na blogach. Czasem po prostu sprawdzam w drogerii co ma w sobie dany produkt i kupuję jeśli mi odpowiada.
3. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś ? 
Ostatnio zakupiłam kilka kosmetyków w jednej paczce, a wcześniej krem do twarzy.
4. Jak jesteś dziś umalowana ? 
Dzisiaj to tylko tusz do rzęs, nic więcej przy takiej pogodzie :D
5. Z czego się składa Twój podstawowy makijaż ?
Lekki podkład, kredka czarna, tusz i róż. To wszystko lub aż wszystko :D
6. Ulubiony kosmetyk do włosów to....
Ostatnio jest to serum wzmacniające z L'biotici. Pięknie pachnie, włosy są po nim cudownie miękkie i gładkie.
7. Twoje największe osiągnięcie w dotychczasowym życiu ?
O łał ciężkie pytanie.....szczerze powiedziawszy nie zastanawiam się nad tym....
8. Wyobraź sobie, że możesz na jeden dzień zamienić się w zwierzę. Co to by było ?
W 100 % kot, leniwiec, dachowiec, rozciągający się i wylegujący na słońcu :D
9. Jeśli byś mogła, co byś w sobie zmieniła ?
Hmm jest kilka rzeczy, w charakterze na pewno to, że powinnam być bardziej systematyczna i nie odkładać niczego na ostatnią chwilę. W wyglądzie też by się coś zmieniło. Chciałabym mieć szczuplejsze uda i większy biust.
10. Co robisz na co dzień? 
Do tej pory udzielałam korepetycji, prowadziłam kurs i studiowałam. Doszła teraz praca w szkole.
11. Co planujesz robić w długi weekend ? :)
Spotkać się ze znajomymi na grilla :D poza tym to nauka, planowanie i pisanie mgr.

No i to na tyle :D



Moje pytania:

1. Ulubiony kosmetyk do makijażu to ...
2. Książka, która pochłonęła mnie ostatnio...
3. Miejsce,w którym lubisz najchętniej przebywać to.....
4. Kosmetyk, który sprawił, że powiedziałam mu stanowcze NIE....
5. Rzecz (nie kosmetyczna) o której marzę to ....
6. Twója ulubiona yutubowiczka ?
7. Jaka rada kosmetyczna Cię najbardziej zadziwiła lub pomogła ?
8. Czy robisz sobie w domu małe spa ?
9. Co myślisz o botoksie ?
10. Ile kosmetyków najwięcej jednorazowo zakupiłaś i jakie to były ?
11. Czy masz ulubioną osobę w internecie z dziedziny kosmetycznej ?


To ja teraz taguję:

1. makeup-kamę http://makeupkama.blogspot.com/
2. natalię http://nataliawabich.blogspot.com
3. brain for sale  http://queeeniak.blogspot.com
4. werę http://zakreconyswiatwery.blogspot.com
5. monique http://kosmetyczkanatapecie.blogspot.com/
Oraz wszystkie osoby, które mają ochotę zrobić ten tag :)


Dziękuję za uwagę:D uciekam na słoneczko póki jeszcze mogę :)

Pozdrawiam



2 komentarze:

  1. Ja też zaczęłam się późno malować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo ci dziękuję za Otagowanie,tyle razy mnie już tagowano,nie mam czasu aby odpowiedzieć,ale na pewno to zrobię dziękuję jeszcze raz:)**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger