Recenzja: Bandi - peeling morski

Witajcie 

niedawno dostałam próbki peelingu morskiego od firmy BANDI, aby przetestować ich nowy produkt. 
W końcu znalazłam czas aby użyć i zobaczyć jakie działanie ma ten peeling oraz przekazać Wam swoją opinię na ten temat. 

Słowo producenta: 

Pelling Morski - to preparat przeznaczony do peelingu szyi i dekoltu. Doskonale złuszcza zrogowaciały naskórek pozostawiając skórę jedwabiście gładką i miłą w dotyku. Łagodna mieszanina olejków zastosowanych w preparacie uelastycznia, nawilża i wygładza skórę. Sól morska bogata w algi regeneruje, a także poprawia ukrwienie skóry.

Składniki aktywne: 

* Witamina E
* Olej macadamia
* Olej migdałowy
* Olejek różany
* Maris sal
* Algi 


Peeling jest w saszetkach o pojemności 2ml. 
Saszetka 2ml
Zdziwiło mnie to maleństwo na początku, ale przy użyciu już nie było zdziwienia :) 
Sam peeling ma w sobie malutkie drobinki soli, zapach jest przyjemny zapewne dzięki olejkom. 
Konsystencja jest jakby trochę żelowa wg mnie ale przyjemna w dotyku. 


Najpierw należy wmasować a następnie po paru minutach zmoczyć ręce tonikiem i masować dalej aby sól się rozpuściła. Faktycznie rozpuszcza się i pozostawia taką tłustą warstwę, której się obawiałam. Jednak nie było czego. Ponieważ zostawiamy do wchłonięcia się, czyli dzięki temu mamy gładką skórę, miłą w dotyku.
Robiłam to wieczorem i stwierdzam, że najlepiej jest to przed snem zrobić, ponieważ przez noc idealnie nam się wchłania i rano mamy piękną i wygładzoną skórę miłą w dotyku. 

Podsumowując:
Rzadko używam peelingu, ale ten przypadł mi do gustu. Skóra rzeczywiście jest po nim gładka i miła w dotyku. Dodatkowym (dla mnie) atutem jest przyjemny zapach. Jedyne co mi nie pasuje w tym to , że produkt znajduje się w saszetkach. Jest to uciążliwe wyciskać peeling z saszetki, ponieważ ta sól zostaje w jakiejś mierze w opakowaniu, co osobiście mi przeszkadza.
Oceniam : 4,5/5 
Spełnia swoją rolę. Jedynym minusem jest opakowanie. Serdecznie polecam :)

Produkt znajduje się TU i jest dostępny od 10 lutego w sprzedaży.

Dziękuję firmie BANDI za możliwość testowania. 
Nie wpływa to na moją opinię, która jest obiektywna.

4 komentarze:

  1. super recenzja, po której chętnie go spróbuję, uwielbiam peelingi jednak notorycznie brakuje mi czasu na ich stosowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to :) mi też brak czasu na peelingi.

      Usuń
  2. nigdy takiego nie spotkałam. ale wygląda ciekawie. :) opakowanie faktycznie średnie, ale pewnie cena niższa dzięki temu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger