Zapowiedź

Witajcie :)

długo mnie nie było, ponieważ chorowałam itak naprawdę to nie miałam siły nic tworzyć.
Zapowiedź dotyczy pewnej paczki, którą otrzymałam dzisiaj od firmy Virtual, za co bardzo dziękuję. Kosmetyki do wykonania makijażu, który mam zaprezentować a co za tym idzie pokażę się tutaj na blogu :)
Druga sprawa, dzięki firmie BANDI otrzymałam próbki nowego produktu, jest to peeling morski. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale zamierzam w niedługim czasie, więc kolejna recenzja się szykuje. I parę innych rzeczy, m.in. ulubieńcy stycznia oraz styczniowe zużycia.

Mam nadzieję, że będzie to w miarę szybko a tymczasem uciekam do notatek bo a 2 dni egzamin !

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger