Colourpop | You had me at hello + pojedyncze cienie


Witajcie ;) 
Jakiś czas temu zamówiłam sobie na stronie colourpop kilka cieni oraz paletę. Przy wyborze do pewnej kwoty była zniżka 25% więc skorzystałam. Musiałam niestety zapłacić podatek, ale to nie była duża suma więc i tak się opłacało. Wybrałam paletę You had me at hello, kilka cieni pojedynczych oraz supershock. I czy warto czy nie? Czytajcie dalej



Na pierwszy ogień wybrałam trzy cienie z serii supershock czyli praktycznie sam pigment sprasowany. Są to tak miękkie, masełkowate cienie, że aż miło się nakłada je na powiekę. Jednak trzeba z nimi uważać - te z brokatem czy drobinkami mogą się osypywać. Bardzo przyjemna formuła, piękne kolory i piękne krycie cieni na powiece. Odcienie jakie ja wybrałam to od lewej idąc: Wittle, Frog, Issa. 



Paleta była moim drugim wyborem, nie mogłam się zdecydować, którą wybrać. Przejrzałam wiele z palet, swatche, makijaże. No i padło na You had me at hello. Kolorystyka jest tu w ciepłych barwach, brązach głównie. Są cienie matowe i perłowe. To jak się prezentują możecie zobaczyć poniżej. Wiadomo, że na ręce zachwoują się inaczej niż na powiece więc musicie na to brać poprawkę.
Jak z nakładaniem? Nie sprawiają problemu, łatwo się nakładają, łatwo się blendują, nie tworzą plam. Czasem mogą zlewać się w jedno z prostego względu - zbyt podobne kolory. Budowanie ich też jest okey. Chociaż muszę przyznać szczerze - wolę maty niż te perłowe cienie. Jakoś nie do końca mi pasuje ta formuła. Nie jest zła, ale też nie do końca mi odpowiada. 
W ciągu dnia na mojej bardzo tłustej powiece trzymają się bardzo różnie, ale po ok 6-7h zaczynają się rolować na powiece. Także nie do końca przepadam za tą paletą. Ale to moje osobiste wrażenie.





Na koniec pojedyncze cienie, które możemy też kupić w takich zestawach kolorystycznych. I ja właśnie na taki zestaw się zdecydowałam plus dokupiłam jeden albo dwa cienie osobno.
W momencie jak robiłam zdjęcia swatchy nie zauważyłam, że nie zrobiłam swatchy dwum kolorom. Czarny i biały. Musicie mi to wybaczyć:( 


Tych cieni używam bardzo często na co dzień, na szybki makijaż. Są bardzo dobrze napigmentowane. Ale momentami wydają się słabe. Jeśli mają dobrą bazę pod cienie to wyglądają super. Jeśli nie - bledną na powiece. Dobrze łączą się z cieniami innych marek, nie osypują się, dobrze się je nakłada na powiekę i blenduje. Z reguły te cienie u mnie lądują na środek powieki jako taki spotlight, żeby coś błyszczało, działo się na tej powiece. 
Z tych cieni jestem zadowolona tak samo jak z cieni supershock. 
Cena cieni pojedynczych to 5 dolarów. W setach wychodzi taniej. Supershock 3 cienie po 15 dolarów a zwykłych 3 sztuki 12 dolarów. Ale często można znaleźć zniżkę w Internetach i kupić taniej.



The Yin to My Yang Eyeshadow Set swatches
                                                                 (source: colourpop.com)



Przykładowo mogę Wam pokazać jak wyglądają na powiece, niestety zdjęcia makijaży z karty mi się skasowały więc jedynie z telefonu mogę Wam pokazać. 



A czy Wy posiadacie jakieś cienie z Colourpop? Dajcie znać w komentarzach ;) 

Pozdrawiam
Marlena
xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger