Low Shampoo Yves Rocher

Witajcie :)


pamiętacie mój haul z Yves Rocher jakiś czas temu, który wrzuciłam na yt? Jeśli nie to odsyłam Was tutaj :) Tak więc w tym haulu znalazł się też szampon o nazwie Low Shampoo, o którym dziś chcę Wam trochę opowiedzieć. Jesteście ciekawi co o nim myślę? Zapraszam do czytania!


Produkt znajduje się w miękkim, plastikowym opakowaniu tubie, którą można stawiać na zakrętce. Jest dość szczelny, nie wydostaje się z niego niepotrzebnie szampon ani nie dostaje się do niego woda (jeśli stoi na półce pod prysznicem).  Bardzo przyjemna grafika tego opakowania, prosta i informująca z jakim produktem mamy do czynienia. Pojemność 200 ml. 


Czym jest w zasadzie low shampoo? Jest to kremowy, nie pieniący się szampon, który nie zawiera sls, silikonów czy parabenów. Dodatkowo pozbawiony jest także wszelkich barwników. Szampon, który się nie pieni i do tego jest kremowy? Bardzo ciekawe rozwiązanie, dla osób szukających delikatnego produktu do mycia na co dzień.  


Powyżej skład dla zainteresowanych. Produkt trzeba zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Pisząc prostymi słowami - zawiera głóg z ekologicznych upraw, który ma właściwości ochronne. 



























Szampon faktycznie się nie pieni i za pierwszym razem naniosłam zbyt dużą ilość. Na początku byłam zaintrygowana co z tego wyniknie, jak on ma niby myć skoro taki jest kremowy? Ale wiele z Was stosuje przecież metodę OMO a to działa podobnie. I nie uczula!
Wracając do działania tego szamponu mogę powiedzieć tak: trzeba umyć dwa razy włosy aby były faktycznie oczyszczone. I to wystarczy. Czuć jakie włosy są czyste, nie są tępe ani szorstkie, ale przyjemne w dotyku. Po wysuszeniu (naturalnie lub suszarką) są sypkie, miękkie i świeże. Nie ma żadnego przyklapu, nie obciąża to włosów. Jedynym minusem może być jego wydajność. Tak jak pisałam wcześniej - za pierwszym razem użyłam go za dużo. A co jeśli ktoś będzie tak cały czas używał większej ilości niż standardowego szamponu z sls? Może to oznaczać, że bardzo szybko się skończy. 

Koszt szamponu w cenie regularnej to 14,90 zł. Często jednak firma Yves Rocher ma w swojej ofercie promocje i można wtedy zakupić go nawet połowę taniej. 

Jeśli szukacie delikatnego szamponu, który nie ma w skladzie sls to polecam przetestować ten produkt. A jak miałyście to dajcie znać co myślicie o nim!

Pozdrawiam
Lena


                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger