Nowy nagłówek + szybki makijaż

Witajcie :) 

dwie sprawy dzisiaj, jedna to makijaż a druga zmiana nagłówka. Makijaż robiłam już jakiś czas temu i szczerze powiedziawszy musiałam chwilę pomyśleć czego ja użyłam do jego wykonania.  Kiedy sobie przypominałam to zdałam sobie sprawę, że nie używałam bazy pod cienie jak to mam w zwyczaju. Co prawda makijaż był robiony na prędce i bez jakichkolwiek zastanowień, ot tak po prostu chwyciłam pierwsze lepsze cienie i bach. 






Lista kosmetyków:

Twarz: podkład Amilie Biscuit+Ivory, róż Inglot 72.
Oczy: cienie Virtual 139. Rock Me baby, Eyeliner z p2. Tusz Wibo Growing Lashes.
Usta: Essence In the nude + Stay with me 02.

To nie było zbyt wymyślne, ale uwieczniłam go na zdjęciu więc pokazuję ;)


Wracając do tematu nagłówka, kombinowałam, zmieniałam, wyszukiwałam, w końcu! Postanowiłam zrobić spersonalizowany nagłówek. Jeszcze do tego logo by się przydało :D Będzie za jakiś czas, jak  wpadnie mi do głowy co to ma być dokładnie. 
Natomiast dla przypomnienia jak wyglądał stary nagłówek:




Mi osobiście się podoba, mimo, że przechodził wiele zmian, to chyba pozostanę przy nim na dłużej. Oczywiście dajcie znać co myślicie o nim bo przecież to Wy wchodzicie tu i zostajecie na dłużej lub zamykacie kartę :D 

Pozdrawiam 
Lena 

19 komentarzy:

  1. Zmiana nagłówka jest dobrym sposobem a odświeżenie bloga. Mnie się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasem się przydaje takie odświeżenie :)

      Usuń
  2. bardoz łądny nagłóek :) u mnie też zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek teraz :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny nagłówek i ładna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny nagłówek :) i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy nagłówek jest ciekawszy. A co do makijażu - czekałam na ten post, bo byłam ciekawa, której mięty użyłaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się podoba :) zrobiłam go bez bazy pewnie dlatego jest bledszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło ci rewelacyjnie i nagłówek i makijaż.

    Jak widać nawet w makijażach ot tak sobie tez jesteś dobra:)

    naprawdę super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, jesteś bardzo kreatywna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż w bardzo fajnych kolorkach :)
    A nagłówek mi się podoba (poprzedni w sumie też!)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta Twoja kreska, a makijaż bardzo ładny, subtelny taki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie pastelowe kolory :) Zmiana nagłówka na duuuży plus :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger