Synchroline - dermokosmetyki

Witajcie :)

jakiś czas temu rozpoczęłam współpracę z marką Synchroline oraz dostałam do przetestowania produkty, które oczywiście sama wybrałam świadomie.

Produkty marki Synchroline są podzielone na różne serie w zależności od potrzeb skóry ciała i twarzy. Te, które ja wybrałam są z serii Hydratime oraz Synchrourea.


Balsam do twarzy i ciała z zawartością 15% mocznika. Jest to idealny balsam dla osób borykających się z przesuszoną skórą, swędzącą, alergiczną. W składzie pojawia się: 


- mocznik- właściwości zmiękczające, wygładzające i nawilżające,
- kwas jabłkowy- delikatne działanie keratoplastyczne i wyrównujące powierzchnię skóry,
- MSM (dimetyl sulfonu) - działanie przeciwzapalne i łagodzące.


Wskazania: Intensywne nawilżanie i regeneracja suchej, łuszczącej się skóry charakteryzującej się nadmiernym napięciem. Preparat zalecany w przypadkach rogowacenia okołomieszkowego, alergicznego zapalenia skóry (atopia) oraz po depilacji.

 Nie stosowałam go na twarz więc nie wiem jak działa na cerę, jednak na skórę ciała działa bardzo dobrze. Łagodzi podrażnienia, stosowałam też w czasie alergii, nie wzmocnił jej a właśnie złagodził. Uspokaja skórę po depilacji, sprawia, że skóra nie piecze i nie szczypie. Jest miękka i gładka. Napięta i zdrowo wyglądająca. Zwłaszcza moje nogi po depilacji potrzebują takiego nawilżenia i złagodzenia skutków depilacji (czasem podrażnienia czy swędzenie). Polecam osobom tak samo wrażliwym jak ja. Co do zapachu i konsystencji - zapach typowy dla dermokosmetyków oraz mocznika, konsystencja gęsta, ale dobrze się rozprowadza i wsmarowuje. 



Drugi produkt to Hydratime Remover delikatny hydrożelowy produkt do mycia twarzy, do demakijażu twarzy a także i oczu. Jest niezwykle delikatny. Dzięki swojej hydro-aktywnej formule chroni skórę oraz ją nawilża. Pozostawia skórę niezwykle gładką i nawilżoną. Łagodzi podrażnienia, domywa makijaż twarzy oraz oczu. Niestety jedyne co mi w nim przeszkadza to zapach. Jest typowy dla dermokosmetyków jednak tu dużo bardziej intensywnie przebija się ten zapach. Polubiłam go za działanie jakie ma na mojej skórze. On w połączeniu ze szczoteczką soniczną działa bardzo dobrze. 


Kosmetyki Synchroline możecie dostać w aptekach ponieważ są to dermokosmetyki. 
Zapraszam Was do zapoznania się z ich ofertą : Synchroline

Miałyście już styczność z tą marką? Dajcie znać!

Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger