Kiko Arctic Holiday

Witajcie!

Moja miłość do kosmetyków Kiko jest duża, dlatego nie moglam przejść obojętnie obok tej kolekcji i zakupiłam dwa produkty z serii Arctic Holiday


 Opakowania mają prześliczny design, srebrne z lusterkami. Na górze wygrawerowane są ala płatki kwiatów. Tak przynajmniej ten kształt mi się kojarzy. 

  
Produkty jakie wybrałam to puder i róż. Puder wybrałam ciemniejszy ponieważ pięknie wygląda na mojej skórze do niekoniecznie konturowania ale ocieplania twarzy. Drugi natomiast jest to róż. Oba są produktami wypiekanymi.



Mają miękką, kremową konsystencję. Pięknie rozprowadzają się na skórze i wystarzy odrobina, żeby uzyskać delikatny efekt, który można stopniować.





Puder wybrałam w odcieniu najciemniejszym czyli 04 Sienna. O dziwo naprawdę nadaje się do mojej skóry jako bronzer. 




Róż bardzo delikatny, w takim bardziej brzoskwiniowym tonie, z połyskującymi drobinkami. W odcieniu 01 Marmoreal Biscuit. Nie sądziłam, że ten kolor będzie tak pięknie się prezentował na skórze. 





Jestem zadowolona z tego wyboru i akurat tych produktów. Czekam na wyprzedaż, mam nadzieję, że ceny spadną ponieważ w regularnej cenie kosztują one prawie 17 euro. Jest to dość spora cena, dlatego zachęcam na polowanie na promocje


Cała kolekcja prezentuje się w ten sposób:

Podobny obraz


Pozdrawiam
Lena



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger