Oczyszczanie z Sukin

Witajcie ;) 

dziś przedstawię Wam produkty do oczyszczania skóry, które używam namiętnie od jakiegoś czasu i mimo, że mam inne to po nie akurat sięgam najczęściej. 

Markę Sukin kojarzyłam już wcześniej z Instagrama i filmów na YouTube. Spotkałam się z nią w Tk maxx i postanowiłam zaryzykować.


Pierwszy produkt była to maska zielona jak ja ją nazywam. Jest to maska detoksykująca. Bez parabenów i bez agresywnych chemicznych składników. Maska jest bardzo wydajna, mam ją już naprawdę dość długo i połowa została zużyta przy dość regularnym stosowaniu. Fajnie oczyszcza skórę, pozostawia ją odświeżoną i taką gładką. Dzień dwa po zastosowaniu widoczne są wypryski, ale potem znikają i skóra wygląda bardzo zdrowo. 


Drugi produkt to powiedziałabym. że duet peeling oraz maska. Produkty z węglem aktywnym, zawierają również awokado, kokos, olejek z dzikiej różyMocno oczyszczające skórę ze wszystkich zanieczyszczeń z powietrza. Równoważy sebum jakie wytwarza skóra oraz pozostawia ją naprawdę oczyszczoną i świeżą. W dotyku skóra jest miękka i gładka po zastosowaniu tego duetu. Lepiej nie stosować za często bo mogą wysuszyć skórę - już sprawdziłam!



Produkty Sukin ze względu na swoje składy bardzo naturalne, nie należą do tanich produktów. Ceny wahają się pomiędzy 40 a 60 zł w zależności od produktu i miejsca. Najtaniej jednak można je dostać w Tk Maxx w dziale pięlęgnacja. Polecam Wam w szczególności maskę z glinką zieloną. 


A Wy jakie macie swoje ulubione maski i produkty do oczyszczania? Dajcie znać, chętnie się dowiem!

Pozdrawiam
Lena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger