Meet Beauty - relacja + niespodzianki

Witajcie!

emocje po konferencji już opadły, dlatego można na spokojnie Wam też pokazać co otrzymałyśmy od firm na Meet Beauty. Całość była zapakowana w niebieską torbę - ale były 4 różne wersje i każda piękna :)

Same Meet Beauty było dla mnie niespodzianką (i pierwszy raz tam byłam) ponieważ jak wiecie mieszkam w Niemczech i zapisałam się na konferencję bez większego entuazjazmu, że się dostanę. Ale jednak moje szczęście było ogromne i pojechałam. Spotkałam wiele ciekawych osób. Z bardzo fajnymi osobami także spędzałam ten czas i muszę przyznać, że weekend był bardzo udany i intensywny! Razem z konferencją połączone były także targi kosmetyczne beauty days. Wszystko na jednej płaszczyźnie. Warsztaty oraz wykłady ciekawe, aczkolwiek uważam, że dla amatora byłoby to dużo ciekawsze niż dla osób z "naszej" blogowej branży. Nie mniej jednak bardzo cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu. 


Musiałam to wszystko przepakować i powyrzucać torby od  firm ponieważ nie zmieściłoby się to wszystko. 



Na samym początku zanim dostałyśmy te cudowne torby, mogłyśmy przejść się na stoiska targów kosmetycznych oraz także otrzymać niespodzianki od firm. Na recepcji otrzymałyśmy od firmy Delia zestaw kremów do rąk, olejek do paznokci, zmywacze oraz żel do skórek. 



Na stoisku Bandi Cosmetics oprócz ścianki, na której można było sobie zrobić zdjęcia, otrzymałyśmy także zestaw 3 kosmetyków. Emulsja chroniąca, emulsja opalająca pod prysznic oraz krem nawilżający do twarzy. 


Firma Lirene sprezentowała nam różnorodność i każda z nas otrzymała inne produkty. Mnie przypadły tutaj podkład perfect tone, brązująca mgiełka do ciała oraz serum z wit C+D. 


Soraya obdarowała nas takimi samymi zestawami, dwa kremy do twarzy ideal beauty, mus brązujący do ciała oraz balsam do ciała.


Firma Diagnosis również obdarowała nas różnymi produktami, w tym suplement diety na włosy, skórę i paznokcie.


Od Annabelle Minerals otrzymałyśmy dwa cienie mineralne, jeden cielisty kolor a drugi czekoladowy. Bardzo fajna pigmentacja. 


Bielenda zaserwowała nam multiessence 4 w 1, podkład matujący, żel węglowy oraz bazę perłową. Jestem mega ciekawa  tej bazy. Jeszcze nie miałam okazji jej używać.  


Firma Cashmere (Dax Cosmetics) miała swoje stanowisko, gdzie można było przetestować nowości, porozmawiać z Agnieszką Bil, wziąć udział w konkursie i zrobić sobie makijaż rozświetlający. 


Zapisując się na warsztaty dostałam się tylko na Golden Rose, ale to były świetne warsztaty prowadzonę przez Karolinę Zientek, którą zapewne znacie z YouTube. Od firmy Golden Rose otrzymałyśmy piękne pudełko, które też niestety musiałam zostawić ponieważ nie zabrałabym się ze wszystkim do pociągu. 


Firma Palmers - balsam do ust oraz balsam do ciała o zapachu kokosa.


Tołpa obdarowała nas żelem do mycia twarzy i oczu, chusteczkami micelarnymi oraz maską, której zabrakło już na zdjęciu. 


Pierre Rene przygotowało dla nas paczuszki z różną zawartością. Mnie trafił się podkład Skin Balance, Royal mat lipstick oraz tusz do rzęs. 


Jordan - szczoteczki do zębów oraz płyn micelarny Novaclear


A dodatkowo wiele z nas otrzymało także produkty od firmy NaturalsPharm, suplementy diety. 




Takie zapasy kosmetyczne, starczą na wieki oraz powędrują do kilku osób. 

Rozważam także konkurs na instagramie bądź tu na blogu. Zainteresowani ? 


Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger