Nowości w kosmetyczce - Makeup Geek oraz Z palette

Witajcie :)

takimi cudeńkami ostatnio się cieszę, że aż nie mogę od nich oderwać wzroku. O czym mowa? Cienie marki makeup geek oraz skompletowane do nich z palette. Od makeup geek dostałam przecudowną paczkę z cieniami, które sama wybrałam. Wybór nie był prosty uwierzcie mi. Ale te, które wybrałam są przecudowne. Same zobaczcie. 



Aby moje cienie miały domek, zamówiłam dwie z pallete na stronie beautybay. Tam kosztują ok 17 euro czyli mniej więcej 5-8 euro taniej niż normalnie. Wybrałam przesyłkę monitorowaną, dopłaciłam ok 1,50 i dzięki temu mogłam śledzić drogę mojej przesyłki. Dotarła do mnie po 5 dniach od zamówienia więc uważam, że to dobry czas. Mogę Wam polecić tę stronę śmiało. Kontakt także jest bardzo dobry. Na tej stronie także można zakupić cienie makeup geek. 





Cienie foliowe/metaliczne oraz duochrome są nieprzeciętnej jakości. Mają miękką konsystencję, nie kruszą się, nie osypują i pięknie wyglądają nawet samodzielnie na oku. Te jaśniejsze odcienie idealnie nadają się na co dzień. Poniżej macie swatche tylko po jednym pociągnięciu palcem. Wraz z nazwą cienia, jeśli jesteście zainteresowane tymi cieniami. 



W moich zbiorach cieniowych mało było odcieni w ciepłej tonacji więc tym razem postanowiłam to nadrobić i wybrałam takie, które najbardziej wpadły mi w oko i już wiem, że to była dobra decyzja. 


Same zobaczcie jak pięknie się mienią! Zwłaszcza havoc, który jest kameleonem, dobrze znanym między innymi z Inglota czy Catrice oraz MAC. 


Oraz przykładowy makijaż oka, przy użyciu kombinacji cieni. W tym wykorzystałam havoc na całą górną ruchomą powiekę, roztarcie przy użyciu creme brulee oraz cocoa bear, na dolnej powiece caitlin rose, blacklight oraz w kąciku I'm peachless. 



























Dajcie znać czy macie w swoich zbiorach cienie z makeup geek, czy podoba Wam się taki makijaż oka. Ja jestem zachwycona tymi cieniami. Są naprawdę dobrej jakości. I trzymają się długo na oku. 

Pozdrawiam
Lena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger