Mój dzienny makijaż

Witajcie ;) 

znowu długo nie było mnie tu, nawet nie próbuję się tłumaczyć - zabieram się do roboty!
Chciałam Wam pokazać taki mój dzienny makijaż, który praktycznie każdego dnia wykonuję, kiedy muszę gdzieś wyjść ;) 







Sam makijaż oka jest prosty i nie wymaga wielkiego przygotowania. Jeśli dysponujemy choćby 3 cieniami o podobnej kolorystyce, czyli jeden beżowy cień, jeden ciemniejszy brąz i pośredni brąz to już jesteśmy w stanie wykonać taki makijaż. 

Ten makijaż został wykonany przy użyciu kosmetyków Catrice, Makeup Geek oraz Inglot. 

Sam makijaż, jego wykonanie możecie zobaczyć na moim kanale na YouTube! Kliknijcie w ikonkę społecznościową po prawej stronie bloga i przeniesie Was tam.

A jak wygląda Wasz dzienny makijaż ? Dajcie znać! 

Pozdrawiam
Lena


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger