Nowości w kosmetyczce+dary losu

Witajcie :)


dłuższa przerwa spowodowana moją chorobą, która zmogła mnie tak bardzo, że nawet nie miałam siły nic napisać. Ale wiem, że taka  pora roku, że wiele osób choruje więc tym z Was, którzy chorują zdrowia też życzę :) a tymczasem zapraszam na post o nowościach i 'darach losu'.

Pierwsze nowości są to dary losu czyli paczuszka niespodzianka-prezent od Justyny z bloga Zauroczona kosmetykami, która zaskoczyła mnie tymi rzeczami będąc w odwiedzinach u mnie. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)



 Dwie miniaturki kremów na dzień i na noc z firmy Love me green. 

Cień potrójny z Paese. Kolorki bardzo fajne, neutralne dwa plus róż.  

Mydełko naturalne, z Mydlarni.  

Eyeliner płynny z pędzelkiem-gąbeczką, który nadaje się do precyzyjnego malowania kreski z firmy Paese.  

BB Cream z firmy Oriflame z spf 30, odcień fairy i pasuje do mojej skóry całkiem fajnie.  

Dwa odcienie nowych Color Tattoo z Maybelline, 98 Creamy Beige oraz 93 Creme de Nude.  


A tu już nowości z drogerii dm

Tusz z Maybelline to uzupełnienie bo akurat skończył się, a jest to moja ulubiona obecnie maskara. 

Dwie konturówki do ust z p2, 129 shy girl i 130 first lady 


 Kredka do oczu p2, 162 wonderful Chile, piękna zieleń, butelkowa.




 Dwie szminki z nowej serii lub w nowych opakowaniach z p2, na zdjęciu powyżej wyglądają tak samo, jednak to dwa różne odcienie czerwieni. Jedna bardziej ciepła klasyczna czerwień, druga natomiast bardziej różowa, chłodny ton.


























Mam nadzieję, że podobały się Wam nowości. Mam w zanadrzu kilka recenzji dla Was i postaram się wrócić na tory blogowania.


Pozdrawiam

Lena
                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger