Nowości z Catrice

Witajcie :) 

czy znacie kogoś, kto nie lubi nowości? Tak myślałam :) Jakiś czas temu skusiłam się na nowości z Catrice. Może nie są to wszystkie nowości, które weszły na rynek, ale te, które mnie zainteresowały najbardziej. Na razie kosmetyki te testuję, ale już mi się podobają. 



Puder matujący długotrwale, jedwabisty, transparentny. Cena:  ok 15 zł. 


Kamuflaż płynny, zakrywający nawet tatuaże! 020 Light beige Cena: ok 15 zł.  

 Balsam upiększający do ust 040 Coffee To Go. Cena: ok 15 zł. 

Eyebrow filler. Żel do brwi, wypełnia i nadaje kolor. Cena: ok 14 zł .  

Podkład Even Skin Tone w odcieniu 010 Even Vanilla, wyrównujący koloryt skóry i niedoskonałości. Kremowa formuła. Zawiera filtr spf 25. Testy dermatologiczne potwierdziły: po 8 tygodniach codziennego stosowania, podkład widocznie zmniejsza widoczność przebarwień. 



























Wielobarwny róż do policzków La Lavender. Jego formuła jest lekka i dobrze napigmentowana. Można stopniować efekt na skórze. Cena: 16.99 zł 

A tak prezentuje się makijaż wykonany tymi produktami (plus makijaż oka innymi markami).




























Plus możecie zobaczyć same kosmetyki w akcji, czyli w moim najnowszym filmiku na youtube Get Ready WIth Me, na który Was serdecznie zapraszam!

Pozdrawiam
Lena

         


                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger