Niedzielna linkownia #1

Witajcie :)


postanowiłam zrobić serię na swoim blogu, która już pojawiła się dość dawno na innych blogach. A mianowicie są to polecane linki. Linki, które chętnie i często odwiedzam, czerpię inspiracje lub po prostu się relaksuję przeglądając dane strony. 

Nie będzie żadnego podziału, ale będzie to seria, która pojawiać się na moim blogu będzie w każdą niedzielę. Tak przynajmniej planuję :)

To zaczynając od dziś, polecę Wam kilka linków. Kolejność przypadkowa.

Wyjeżdżając za granicę, do Niemiec, wiedziałam, że będę uczyć się tam języka. Dlatego wcześniej poszperałam trochę w Internecie oraz zapisałam sobie kilka ważnych dla mnie linków. Jednym z nich jest blog prowadzony przez filologa niemieckiego, który ma także swoją szkołę. Jest tam bardzo wiele interesujących oraz przystępnie napisanych rzeczy, jak i filmy, które są typowymi dla osób uczących się tego języka.

Blog o języku niemieckim






Drugim linkiem jest strona, na której przeglądam tylko tutoriale oraz zdjęcia. Jest tam również sklep, można sobie na tej stronie konto założyć i dodawać swoje pomysły na makijaż itp. Uwielbiam tę stronę, ponieważ jest tam wszystko w jedno zebrane. Czyli każdy kto ma kanał na yt wrzuca tam swój film, czy jest to tutorial, czy pictorial - każdy znajdzie tam to czego szuka. 

Beautylish




Kolejny link, to blog kulinarny. Pamiętam, że szukałam jakiegoś prostego przepisu na coś do pochrupania i jakieś ciasto na święta. Znalazłam ten blog i już został w moich zakładkach. Dużo pomysłów, przepisów, piękne zdjęcia. Polecam!

Kulinarne szaleństwa Margarytki





Następny link to kanał na youtube. Jest to niemieckojęzyczny kanał, ale od niedawna Julie posiada także anglojęzyczny kanał prowadzony równolegle. Na początku oglądałam ten kanał z prostego powodu - chciałam się wsłuchać w niemiecki. Teraz oglądam Julię z przyjemnością. Opowiada o ulubieńcach, zużyciach, DIY, co poleca itp.  Jest bardzo sympatyczną osobą :) Zdążyłam ją poznać przez Internet co prawda, ale mieszka także w Berlinie. 

KokiriAufEis





Na dzisiaj myślę, że wystarczy moich propozycji, polecanych linków. Będę starała się zbierać je regularnie bo mam taki misz masz w zakładkach, że już sama się gubię :P

Napiszcie, czy znacie coś z w/w adresów, czy lubicie? A może poznacie dopiero. 

Pozdrawiam
Lena 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na notki :) Lubię zaglądać do ciekawych miejsc w sieci :) Z podanych przez Ciebie stronek żadnej wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł z tymi linkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenka, super pomysł z tym postem, chyba sie zainspiruje :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kulinarne szaleństwa Margarytki znam i baaaardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dla linki zapowiadają się fajnie, jak będę miała więcej czasu wolnego to chętnie wskoczę i przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog o j. niemieckim podeślę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ani jednego

    ps. a u mnie? TRENDY NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger